TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trekke opp seter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #98252  av larsst185

Er det noen som har erfaring med å få trukket opp skinnseter?Hvem gjør sånt?Blir det holdbart og hvilken pris kan man forvente seg?
Skinnsetene i celicaen ser litt for brukt ut etter min smak og dessuten synes jeg at den grå skinntypen som er brukt i celicaen ikke er spesiellt pen.

#98265  av ToreGTi

Vet at d er flere personer\bedrifter som gjør d i lofoten,men da på husmøbler,men de tar sikkert bilinteriør også..mutteren trakk opp en sofa hjemme for litt siden..kan nå sjekke opp hvem d var,resultatet ble ihvertfall upåklageli :)

#98268  av larsst185

Supert om du kunne gjordt det.Send meg en sms på 99499218 om du finner ut noe. :)

#98293  av ToreGTi

SMS sendt.. :D

#98389  av post_mortem

skulle gjerne ha fått gjort noe slik her i Oslo. noen ideer

#98498  av Dviper

Jeg vet ikke om det er noe forskjell på ST185 og ST205.. Men te ST205 kostet det ca 4000 kr for sete og rygg orginalt hos toyota..

Det er vist en smal sak oxo å gjøre det.. :D
Har tenkt å gjøre når skatte pengene kommer..

#98797  av FireWalk

skulle trekt opp mine også... ser litt teit ut når det ene ser nesten nytt ut, og førersetet ser slitt ut.. gjør ikke saken bedre at jeg hadde en dongribukse med noen spisse slike metall greier bakpå som jeg ikke var klar over.. de har jo ripet opp setene ganske bra.. forbaska irriterende... hele bilen ser strøken ut med unntak av setene! det er slikt en irriterer seg over.. noe som skaper slik en sorg oppi all gleden... hehe..

#98838  av Elzin

snakk me en møbel tapetserer. di kan trekke om alle setene, trekke om bagasjerom og alt du vil :)

#98991  av CelicaDeath

intr. i dette selv....skal prøve å få sjekket det ut....de er slitne de skinnsetene mine oxo!

#99194  av lexusmann

Elzin skrev:snakk me en møbel tapetserer. di kan trekke om alle setene, trekke om bagasjerom og alt du vil :)
Eller en salmaker....men de er kanskje dyrere?
Er det en som heter Fairmount eller no sånt? Ble sikkert feil...Har i alle fall sett de har annonsert i bladet Autofil.
Sist redigert av lexusmann den 10 apr 2005 12:10, redigert 1 gang totalt.

#99727  av Christian

Jeg trakk opp setene mine i Sverige med 2 farget skinn, ble kjemperesultat det :D

#102229  av ToreGTi

Hva kom du fram til her lars..eller noen andre for den saks skyld, er det en tanke å få trekt opp setene eller er det å kjøpe nye seter hos toyota som er tingen?

#102359  av Rømmling

Christian skrev:Jeg trakk opp setene mine i Sverige med 2 farget skinn, ble kjemperesultat det :D
hva ble prisen på det da???
og er det noen som har pris på det i norge
også pris på å trekke oppigjen baksetene også

#102585  av Christian

Betalte i utgangspunktet 8K for 2 seter, men med frakt og forskjellig ble det mer noe mer. Jobben var strøken!
 #103204  av tsa

Hei, jeg jobber som bilsalmaker i Tønsberg og kan trekke om seter o.l. i skinn eller stoff. Prisene vil variere litt i forhold til hvilken type sete det er snakk om. Kan kontaktes på tor340@msn.com.