TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Sommertreff pÃ¥ Dagali 12-14 August (Landstreff sør)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#99148  av Speeder

Prøv å ikke treff samme helg som Valåkra treffen da 8)

#100425  av Kjelli

Og vi venter og vi venter...... Har bestillt ferie i dag, så håper det ikke blir alt for sent i august. :shock: :?:

#101165  av Christian

Litt forsinka som vanlig.... :roll:

Vi sier 12-14 August, datoen er herved fastsatt :)

#101169  av Neemi

Sette datoen i topicen da så er det lettere å få med seg ;)

#104653  av richeros

Ikke helt sikker om det er nevnt.
Men vil det bli noen form for påmelding her eller?

#104780  av TOYPARTS

stiller opp på den jeg :)

#104824  av Erlend

Må nesten være med på dette :) Jeg har nok ikke fått kjøpt meg motorsykkel helt ennå 12 august, så hvis Pål ikke skal oppover vil jeg gjerne forhøre meg om muligheter for å få passasjerplass med noen fra Stavangerområdet :) Har ikke pratet med Pål enda, men ha meg i bakhodet da :mrgreen:

#104828  av Morten

Erlend skrev:Må nesten være med på dette :) Jeg har nok ikke fått kjøpt meg motorsykkel helt ennå 12 august, så hvis Pål ikke skal oppover vil jeg gjerne forhøre meg om muligheter for å få passasjerplass med noen fra Stavangerområdet :) Har ikke pratet med Pål enda, men ha meg i bakhodet da :mrgreen:
Blir helt sikkert mulighet for å haike med en av oss hvis det trengs! :wink:

#104869  av Christian

Har ikke tenkt så mye på påmeldingen, men det kunne kanskje vært en ide å forhåndsbetale...? Så minsker risikoen for at folk trekker seg i siste liten :wink:

#104930  av kennethx

Christian skrev:Har ikke tenkt så mye på påmeldingen, men det kunne kanskje vært en ide å forhåndsbetale...? Så minsker risikoen for at folk trekker seg i siste liten :wink:
Er nok ikke så dumt det nei. Samtidig har du en hvis oversikt med hvor mange som faktisk kommer, med tanke på organiseringen :)

#105631  av Goose

GPS koordinatene til Flyplassen:
Longitude 8,499488
Latitude 60,415328

Kart:
http://www.norgeskartet.no/nk/map.do?n= ... &zoom4.y=4

#105661  av CelicaTurbo

Christian skrev:Har ikke tenkt så mye på påmeldingen, men det kunne kanskje vært en ide å forhåndsbetale...? Så minsker risikoen for at folk trekker seg i siste liten :wink:
forhåndsbetaling er nok en god idé, og så for folk selv bestille og betale overnatting.. :)

#105669  av Goose

Er nok det beste, jeg whaslags responsen jeg får på t-skjorter men betaling er verre med. Siste gensere jeg hadde kjøpte for par år siden tok det 2 mnd før jeg fikk alle penga. Så forhånds betaling er løsingen. Og du bør starte egentlig nu, fordi folk (sorry folkens men slik er det) er trege :wink:

#106542  av kaimagne

For oss som lider av tung kart-fetisjisme, har jeg laget en fin collage som forklarer det meste av hvor det ligger i landet...
Vedlegg
kart-landstreff.gif
kart-landstreff.gif (391.44 kiB) Vist 679 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13