TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Paintshop gutter?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #98988  av CelicaDeath

Er det noen heg som kan gi meg et "lite" glimt av hvordan bilen min vil se ut med en supra vinge?

Kun seriøse henvendelser....har tenkt meg dette.... men dama klikka på meg. " bilen din er fin nok, du trenger ikke noe mer!" "typisk?" anyways. Vil vise henne at det blir stiiiliii. Så plz...HJELP EN MANN I NØD!

#98989  av CelicaDeath

Glemte legge ved bilder :D

Bilde

Bilde

Bilde
 #99003  av sindrejl

CelicaDeath skrev:Er det noen heg som kan gi meg et "lite" glimt av hvordan bilen min vil se ut med en supra vinge?

Kun seriøse henvendelser....har tenkt meg dette.... men dama klikka på meg. " bilen din er fin nok, du trenger ikke noe mer!" "typisk?" anyways. Vil vise henne at det blir stiiiliii. Så plz...HJELP EN MANN I NØD!
er ikke det din bil? Hva har hun med at du ikke trenger da? SÃ¥nn jeg ville svart iallefall..

#99107  av CelicaDeath

Seff er det min bil.....men faen kjerringa blir sur vøtt....men jeg vet det blir kult.

sååå tenkte skulle vise hu :)

#99130  av CelicaTurbo

Ligner ikke WRC-spoileren nok til at du kan bruke den som eksempel da?

http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... =0&thold=0

#99132  av Rolfis

Personlig så liker jeg den originale mk6 spoileren best.. Blir ikke så voldsom den. Men det er vel smak og behag det (og kanskje fordi jeg har den selv) :D

#99157  av 2fast4u

Kan for lite om dette paintshop programmet for å kunne bygge på en Supravinge på Celica`n din,
men har liggende i arkivet dette bildet av en rød Celica med denne vingen du spurte etter.
HÃ¥per det hjelper deg litt.

:wink:
Vedlegg
Celica_Supravinge.jpg
Celica_Supravinge.jpg (57.75 kiB) Vist 3424 ganger

#99159  av FireFox

Personlig syntes jeg den WRC vingen er best, den er bare helt porr! :twisted:

#99161  av sw20

den røde der va no bare deilig da.. ser jo ut som det e orginalt.... :D :D :D nice...

#99165  av Erlend

Er tøft med GT4-vinge, den originale Supravinga var ikke akkurat ille den heller!

Men jeg synes faktisk at Celicaen din var veldig pen uten vinge jeg...

#99167  av CelicaTurbo

Personlig synes jeg også WRC spoileren er tøffest, men sammenligner man bildene så ser man jo at forskjellene er relativt små da.. WRC-spoileren er litt bredere her og der men formen er generellt den samme :)

#99193  av lexusmann

Rolfis skrev:Personlig så liker jeg den originale mk6 spoileren best.. Blir ikke så voldsom den. Men det er vel smak og behag det (og kanskje fordi jeg har den selv) :D
Enig med deg, Rolfis!!!! WRC- vingen blir for voldsom etter min smak....

#99256  av Goose

En GT4 elelr spura winge på en ikke GT4 er ikke noe særlig
Synes 1996 orginal spoler er fin. Passe stor og ikke for mye halleluja.

#99277  av mr_2

CelicaDeath skrev:Seff er det min bil.....men faen kjerringa blir sur vøtt....men jeg vet det blir kult.

sååå tenkte skulle vise hu :)

WHIPPED!!!!velkommen i klubben :lol: :lol:

#99281  av CelicaDeath

Erlend skrev:Er tøft med GT4-vinge, den originale Supravinga var ikke akkurat ille den heller!

Men jeg synes faktisk at Celicaen din var veldig pen uten vinge jeg...
Forsåvidt, jeg lker den...men har en sinnsyk følelse at vinge ville blitt PORR! :)

Men...takk for bildet...det der hjalp VELDIG!

Hvor mye koster det å få fikset dette? totalt med lakking osv osv?