TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#98441  av Kjelliken

:? joda markus har jobbet med den og det nermer seg de felgene tar utrolig lang tid og få til på maskinen..

Men snart har du en til fil som du kan blåse opp hvor stor du vil uten at den blir hakkete.. fargene bruker jeg litt mere tid på.. det som gjenstår er noen deler av bak felgen bremseskiver og gitter i hullene så er den klar i hvit.. :wink:

så kan jeg begynne på fargene.. har brukt fem timer på den i helgen så den blir nok bra skal du se.. :wink:

Tenker bare nor jeg sitter her og tegner av på maskinen kor jævla dyktig jeg er med kulepenn hehe

Har influensa så formen er ikke den beste kan en si.. :evil:
men bare gled deg du... :wink:

#99162  av TomG

Stå på Markus!!! Detta blir gromt!

T

#100510  av MR2turbo

oisann... har visst blitt en stund siden no oppdateringer her nå...
:)

Takker , Hadde tenkt å reise ut på verkstedet og få i girolje og bensin i dag... for så å fyre opp motoren ;)

Men så er jeg alt for trøtt og velger å ta en dag å slappe helt av og stikke på litt garasjebesøk selv istedet... Så vet jeg at alt er klart til jeg får no besøk i garasjen i morra ;)

Var ute og rydda litt i går, men ellers har tiden gått med til å fikse litt smådill som skulle gjøres på henne.

Jeg venter IC'en tilbake fra en dyktig sveiser i løpet av uken, med nye større rør sveiset på som jeg laget sist uke.

På lørdag var hun ute i solen for føraste gang på et halvt år og fikk seg en god velfortjent vask... det var herlig å se alt det støve bare bli borte og at glansen kom frem igjen :D

Takk til morten som ville koble Datalogit kitet sitt til bilen min, så jeg fikk inn rette map-sensor parametere og dyseverdier!

Omsider er silikonslanger og alu-rør på vei over dammen fra USA, (håper jeg hvertfall, de sa så når jeg ringte i går) så nå de er på plass bør alt være klart for innkjøring og grovmapping :P

Litt bilder :)
Vedlegg
Etter ryddingen i går =) bildet er tyvlånt fra webmaster på 200sx forumet ;)
Etter ryddingen i går =) bildet er tyvlånt fra webmaster på 200sx forumet ;)
ryddet.jpg (43.35 kiB) Vist 1167 ganger
herlig!
herlig!
renogpen.jpg (63.95 kiB) Vist 1167 ganger

#100519  av GT_rider

Mandig fin bil :) Må definitivt prøve å få avlagt deg og bilen en liten visitt når jeg er i kongeparken :)

#100520  av MR2turbo

takk ;)

Det må du gjøre... :) bare å gi en lyd det...

#100531  av cameleon

Håper så inderlig at resultatet blir slik du hadde håpet på :)
At tingene fungerer og allting:) Det har du virkelig fortjent :!: Du har rett og slett vært utrolig flink. Er helt målløs :!:

GRATTIS!!!

#100571  av Ã¸xseth

MR2turbo skrev:oisann... har visst blitt en stund siden no oppdateringer her nå...
:)

Takker , Hadde tenkt å reise ut på verkstedet og få i girolje og bensin i dag... for så å fyre opp motoren ;)

Men så er jeg alt for trøtt og velger å ta en dag å slappe helt av og stikke på litt garasjebesøk selv istedet... Så vet jeg at alt er klart til jeg får no besøk i garasjen i morra ;)

Var ute og rydda litt i går, men ellers har tiden gått med til å fikse litt smådill som skulle gjøres på henne.

Jeg venter IC'en tilbake fra en dyktig sveiser i løpet av uken, med nye større rør sveiset på som jeg laget sist uke.

På lørdag var hun ute i solen for føraste gang på et halvt år og fikk seg en god velfortjent vask... det var herlig å se alt det støve bare bli borte og at glansen kom frem igjen :D

Takk til morten som ville koble Datalogit kitet sitt til bilen min, så jeg fikk inn rette map-sensor parametere og dyseverdier!

Omsider er silikonslanger og alu-rør på vei over dammen fra USA, (håper jeg hvertfall, de sa så når jeg ringte i går) så nå de er på plass bør alt være klart for innkjøring og grovmapping :P

Litt bilder :)

gratulerer... da får du ta en kjøretur bort til meg på klepp :)

#100628  av MR2turbo

Taketakk, igjen!! er jo enda noen småting som skal på plass da, men jeg tar meg en tur til klepp da øxseth ;) slår på tråden, jeg...

Cameleon, håper på akkurat det samme jeg ;)

#100655  av jan-erik

Artig å se at det du snart er i mål for i år med oppgraderingene Markus. Blir jo kanonbra dette. Spennende å se hvordan dette flytter seg på bane og drag. Og er også spent på å se de nye løsningene med intercooler, oljekjøler og den custome tilpassinga du har gjort rundt dette.

For å gjøre deg litt misunnelig så skal Morten og jeg på Rudskogen i morgen (torsdag) ettermiddag og teste ut redskapen. Må jo trene litt før ACR....

#100660  av EilertseN

bare får å få se denne på bane er verdt turen til Mo i rana fra tromsø,gleder meg markus! :)

#100794  av RedCelica

Dette blir så sinnsykt rått! Er glad for at jeg bor i Stavanger nå! :)

#101676  av MR2turbo

Hun LEVER!! :mrgreen:
Endelig hadde jeg start i helgen og etter litt feilsøking fant jeg ut at jeg hadde bytta kontakt på to dyser, ny start fulgte og motoren funka jekla godt!
-----Og fan for en lyd! :D :D -----
Fikk IC'en fra sveising i dag og rørene kom i posten, så med litt flaks er de tilpasset i morgen , sveiset på onsdag, og montert på torsdag, og da starter innkjøringa!!! :D

Morten blir med meg med Datalogit og Laptop, så grovmapper vi langs veien de første km... ;)

satan... jeg gleder meg!! jippi!! hehe...

jan-erik, var litt misunnelige på dere ja ;)

#101682  av Morten

Begynner å bli bil igjen nå Markus :D

Gleder meg til det er min tur til å få prøvetur jeg... :wink:

#101688  av GT_rider

Lurte på en liten ting. Har du skilter på den, eller er det en ren banebil?? Kan ikke være helt lett å kontrollere noe slikt på norske veier :wink: Kommer nedover helga 6-8 mai jeg vettu :D

#101712  av kennethx

Ser gliset for meg når den startet :lol: :lol: :lol: :lol:

Blir gøy å se deg med denne på ACR Markus :)
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 49