TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Etter to Ã¥r skal frontfangeren min endelig lakkes.. :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #97319  av tinnion

Heh, endelig har jeg klart å komme meg ovenpå med økonomien etter endt militærtjeneste etc.
Etter å ha kjørt rundt 2år med hvit ubehandlet glassfiber på bilen så har jeg brukt hele påsken og påfølgende uke til å .. pusse.. og pusse.. og litt mer pussing..
Jeg klarer ikke engang selv å forestille meg hvordan den vil se ut lakkert for jeg er så vandt med å se den hvit :P

Resten av kittet mitt er også på vei, (håper jeg) Har fått kara på streetdesign.no til å importere det for meg, ble bestillt i januar, så jeg håper det er rett rundt hjørnet, selv om det tok meg nesten 8 måneder å få fronten min, og det var til danmark.

Bilde

#97342  av Tor

Litt lakk kommer til og gjøre seg ja :) monterte du fangerer for og teste den uten lakk eller monterte du den siden du viste et du ikke hadde rå til lakk på noen mnd :)?

#97462  av tinnion

Jeg monterte den i danmark for å kjøre hjem med den på, for jeg hadde ikke plass i bilen.. :P
Så ble jeg tatt av en militærtjeneste og dårlig råd, så den forble ubehandlet en stund..
Jeg kunne selvsagt bare lakkert den midlertidig med et par bokser lakk med min bils farge, men men..

#98133  av tinnion

da er den overlevert til lakking :D
kommer tilbake på onsdag, gleder meg som en unge!

#99079  av tinnion

Endelig ;D

Bilde

#99080  av kennethx

Det så jo "litt" bedre ut enn hvit ja, men du mangler sideskjørt da :)

#99081  av tinnion

kennethx skrev:Det så jo "litt" bedre ut enn hvit ja, men du mangler sideskjørt da :)
Det er bestillt, men slike ting tar jo tid å importere..

#99149  av egotrip

grattis :D

slår du ofte nedi med den fronten btw ? har ikke senka min bil men enda slår jeg nedi :P

#99204  av tinnion

egotrip skrev:grattis :D

slår du ofte nedi med den fronten btw ? har ikke senka min bil men enda slår jeg nedi :P
Takker :)

Nja, jeg har nå slått neddi her og der, må være ekstra forsiktig nå.
Har ikke senka ennå jeg eller, men det blir vel 40/40 ganske snart..

Planer forøvrig er self. resten av kittet, 17" ruller og senk, så blir det vel motorprosjekt etterhvert også.