TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#99379  av Goose

di brystene må være mega deilig å ta på etter på da... NOT! :roll:

snakk om frivillig strekek dem ut fra kroppen. jaja noen ligger at dem henter 2 m etter dem... :roll:

#99384  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Hobby for dem som ikke har råd til det store penge og tids-sluket populært kalt bil... :D

#99386  av egotrip

apropå skatt.. får igjen 21458,- jeg :D

#99405  av sw20

FireWalk skrev:
sw20 skrev:dersom fargen e ny og rett blanda får man ikkje fargeforsjel......
det kommer som oftes av slurv med blanding eller sol bleiking..
Er jo nesten umulig å få det helt 100% likt da... da jeg lakket opp igjen skjermen på forige MR2en min (hos dere faktisk) så ble det jo litt farge forskjell da. var sikkert ikke så lett å se for alle andre, men jeg VISSTE jo at det var der, så jeg hengte meg opp i det hele tiden..

det har vel heller med at resten av bilen hadde gammel lakk å gjer...

Ps håper neemi tar den lakken som e sente ho kode til på sin mr2...
lilla som sl\kifter til lys lilla og mørk blå lys blå...

kjempe bling farge.....

eirik e skal ikkje ha noe kopiering av farge no da.. da kommer e ut en dag og drar den av.... hehe

e vil se den prøva no........... :roll: :twisted: :D

#99419  av GT_rider

conniew skrev:Holy shit.. eh, ikke for dem som ikke tåler..blod..og lignende.. eller noe sånt.. au?

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/frit ... 369482.ece
Det der er for spesielt interreserte. Vil faktisk påstå at det er værre enn dem som korsfester seg i påsken :roll:

#99430  av FireWalk

SW20: hehe! neida, det blir ikke samme fargen.. Den blir faktisk mye lysere/skarpere rød enn den er nå. Du har en litt mer mørk rødfarge igjen, så forskjellen blir faktisk enda større enn den er i dag... :) Fikk jo som sagt en lakk prøve med han i går, og det så meget bra ut! mulig bilen er klar i morgen.. senest på søndag... (men stylingen kommer ikke på i denne omgang.. ) kanskje vi kan ta å grunne stylingen osv selv ? så bare lar vi han lakkere den og setter den på selv? hva tror du om det?

#99431  av GT_rider

Slik jeg forstår det. Så lakkerer du bilen nå, og stylingen senere. Da vil du jo få litt fargeforskjell alikevel da :wink: Eller er jeg helt på bærtur nå??

#99435  av kennethx

Når man hellakkerer en bil, så tar man jo av alle deler som støtfangere, speil, panser osv osv...alle disse delene lakkeres hver for seg. Så klart det er MULIG å få samme farge på dem selv om de ikke lakkeres samtidig, men det må gjøres med samme lakk og samme lakkeringsprossess. (grunning, antall lag lakk osv).

Om en lakk har vært på bilen i flere år og har blitt delvis bleket av sol og vær, så er det så og si umulig å oppnå 100% lik farge.

#99441  av FireWalk

Stemmer nok det. jeg lakkerer bilen nå, men han blander opp ekstra lakk som han har stående, slik at det blir akkurat samme blandingen som blir brukt til å lakkere stylingen, så da blir det nok 100% :)

#99447  av sw20

det e jo bare å blande all lakken samtidig i eit spann.... :roll:

#99449  av FireWalk

sw20 skrev:det e jo bare å blande all lakken samtidig i eit spann.... :roll:
Jepp! han blander jo alt nå, slik at det er mer igjen til stylingen skal lakkeres.. så er jeg sikker på at det ikke blir noe forskjell :)

#99497  av kennethx

Bergen, 8 April 2005.

FINN EN FEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vedlegg
IMG_1650.JPG
IMG_1650.JPG (112.43 kiB) Vist 886 ganger

#99498  av Rolfis

kennethx skrev:Bergen, 8 April 2005.

Snø..... 8)

#99499  av KK-ma70

Hadde det slik tirsdag morgen vi. 4-5cm snø... Gjett om jeg var spent når jeg satte kursen mot arbeid med sommerdekk :o

#99535  av kennethx

Rolfis skrev:
kennethx skrev:Bergen, 8 April 2005.

Snø..... 8)
10 poeng :)
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48