TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt eksosanlegg+bakfanger og frontfanger

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#86950  av sexten

så var det neste ting som skulle bestilles... body kit.
de som er billigest er andysautosport med $652 for et Bomex Type 1 kit, men jeg har hørt mye rart om de angående leveringstid og slikt, så jeg er litt usikker på om eg skal tørre å bestille fra der.
Noen som har noen erfaringer?
Eventuelt andre steder jeg kan bestille fra til under 10.000.-?
Eventuelt, noen som har mail-adressen til Bomex USA, så kan jeg bestille direkte fra de :)

#99459  av sexten

etter mye drøling fra min side er endelig Mongoose-anlegget montert, og jeg var nettopp ute og ruste motoren litt for å høre lyden. Jeg var ikke lenger opp enn 4000rpm siden motoren var kald og slikt, men FY FAEN så rå lyd det var i det. Et HERLIG snerr ved skikkelig gasspådrag og herlig brummelyd på tomgang. Ubeskrivelig deilig lyd. Gleder meg som en unge til å ta meg en liten fornøyelsestur på veiene i morgen. Tør ikke tenke på hvordan lyden kommer til å bli rundt 5000-6000-7000rpm :D

#99467  av kake

Fett! Har mitt her nå også, skal prøve og få det på i løpet av helga! Satte du det på selv eller? og kjøpte du pakninger til å legge i mellom ? De jeg kjøpte på Toyota var til den originale, og var litt små, men over halve pakninga var innpå liksom.

#99485  av sexten

Pappa og naboen gjorde det mens jeg var borte :D
Brukte pakninger som jeg kjøpte på Toyota ja, vet ikke hvordan de fikset det

#99487  av Dr.Ling

Har også mitt liggende på rommet, og det skal på i helgen! Da er vi 3.

Kjøpte pakninger og nye skruer/mutre hos Toyota, og det er sant at de ikke passer 100% på Mongoose'n, får se hvordan det går. Skal prøve å få tak i et videokamera, men den dypere brummingen (vel, ikke akkurat turbo-anlegg dette) får man jo ikke med uansett, må høres live.

Det ligger et par nye videoklipp på det tyske http://www.mr2forum.de fra en som nettopp installerte et.

#99542  av FireWalk

her er iallefall et bilde av lyktene mine, litt mørkere rødfarge på denne bilen, og det ser jo ikke så værst ut om jeg må si det selv :)

Litt sent å komme med de bildene nå kanskje, men hey, bedre sent enn aldri :lol:
Vedlegg
P1010209.JPG
P1010209.JPG (128.95 kiB) Vist 543 ganger
P1010193.jpg
P1010193.jpg (45.42 kiB) Vist 550 ganger

#99543  av cameleon

sexten skrev:så var det neste ting som skulle bestilles... body kit.
de som er billigest er andysautosport med $652 for et Bomex Type 1 kit, men jeg har hørt mye rart om de angående leveringstid og slikt, så jeg er litt usikker på om eg skal tørre å bestille fra der.
Noen som har noen erfaringer?
Eventuelt andre steder jeg kan bestille fra til under 10.000.-?
Eventuelt, noen som har mail-adressen til Bomex USA, så kan jeg bestille direkte fra de :)
Du har helt rett angående andys og deres leveringstid. Noen av gutta boys her på forumet skulle skaffe noen småting derifra. Gikk bortimot et halvt år og ingen respons i det heletatt. Så jeg ville ikke prøvd å bestille noe derifra. Prøv heller http://www.mvpmotorsports.com
De har bomex og mener det er fler her på forumet som har bestilt derifra og fått god respons. Kontakt Dusty og han hjelper deg med det han kan :wink:
Bomex skal visstnok være både opp og ned når det kommer til tilpassing såvidt jeg har hørt. Noen har hatt store problemer og brukt mye tid på tilpassing, mens andre ikke. Uansett så mener jeg at det er et kit som det er verdt å skaffe. Er ikke mange kitta som er verdt å pakke på mk2 der ute, men Bomex er definitivt et av de :wink:

Det kittet som koster $652.00 fra andys selger Mvp for $550.00 :wink:

#99712  av Dr.Ling

kake skrev:Fett! Har mitt her nå også, skal prøve og få det på i løpet av helga! Satte du det på selv eller? og kjøpte du pakninger til å legge i mellom ? De jeg kjøpte på Toyota var til den originale, og var litt små, men over halve pakninga var innpå liksom.
Synes også pakningene passer heller dårlig.....
Bilder:
Bilde
Bilde
Bilde