TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Baklys Celica

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #9789  av CelicaGT

Har bestemt meg for å bestille Japan baklykter til Celica'n (94 mod)
Nokken som har erfaring med desse, ser ut som ryggelyset er innerst på dei japanske, og nest innerst på dei eg har no... Nokken som har vert borti dette??? Vanskelig å bygge om på ledningane???? :?: :?:

#9800  av CelicaTurbo

jeg kan ikke huske at noen her har gjort dette men det er sikkert ikke så vanskelig, men en liten mulighet for at du må splitte noen ledninger da men det er ikke vanskelig, bare lodd dem skikkelig før du setter sammen. Selve lykten pleier å være ganske enkel å få av men jeg kjenner bare til ST18x-modellen der :)

#9861  av mk1 black limited

Neida, har gjort dette på min og det er bare å plugge ut den gamle lykta, flytte ledningene til riktig plass, så er du ferdig. :-D

#9912  av CelicaTurbo

Her står det listet noen delenummer for "post-96" lykter, om disse har klare glass aner jeg ikke men har du problemer med å finne nummeret så kan du ihvertfall sjekke det ut :) Fant siden tilfeldig mens jeg lette etter annen info..

http://www.st205.net/techinfo/partnos.htm

#124130  av TheStig

finnes det ikke noen fine jdm baklykter til st18x da ?

#124131  av CelicaTurbo

kjenner ikke til at det er noen forskjeller orginalt, annet enn at CS modellen har andre baklykter enn vanlig GT4, men japselyktene følger samme forskjell. Så, tror ikke det er noen orginale alternativer for de med CS, så i så tilfelle må det være fra en annen leverandør.