TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bremselysledninger ferdig lagt opp i koffertlokket pÃ¥ MK6?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #99361  av MR_T

Noen som vet om det ligger ferdig lagt opp bremselysledninger i kofferlokket på MK6? Har sett noen gen6 med integrert bremselys bak på lokket men min har ikke det. Har montert Westwing supra vinge med integrert bremselys, hadde vært veldig praktisk å bare koble på uten å strekke kablene så j.... langt.
 #99363  av Speeder

MR_T skrev:Noen som vet om det ligger ferdig lagt opp bremselysledninger i kofferlokket på MK6? Har sett noen gen6 med integrert bremselys bak på lokket men min har ikke det. Har montert Westwing supra vinge med integrert bremselys, hadde vært veldig praktisk å bare koble på uten å strekke kablene så j.... langt.
Bramselys i bakluka ble standard i 96, men om ledningene var der allerede i 94 vet jeg ikke. Skulle jeg tippa, ville jeg trodde de ikke var der.

#99385  av MR_T

Ok, viste ikke de kom i 96' da tviler jeg på at det finnes noe ledning der
 #99437  av MR_T

erling skrev:
MR_T skrev:Har montert Westwing supra vinge med integrert bremselys, hadde vært veldig praktisk å bare koble på uten å strekke kablene så j.... langt.
Er bakluka så langt i fra baklysene da..? :wink:
Tjajo, må ha ut basskasse, demontere sidedekseler og slikt, tenkte bare hadde vært litt enklere hvis det hadde liggi ferdige kabler lagt opp, men siden de ikke ble laget før 96 må jeg nok demontere litt

T.R
 #99573  av erling

MR_T skrev:
erling skrev:
MR_T skrev:Har montert Westwing supra vinge med integrert bremselys, hadde vært veldig praktisk å bare koble på uten å strekke kablene så j.... langt.
Er bakluka så langt i fra baklysene da..? :wink:
Tjajo, må ha ut basskasse, demontere sidedekseler og slikt, tenkte bare hadde vært litt enklere hvis det hadde liggi ferdige kabler lagt opp, men siden de ikke ble laget før 96 må jeg nok demontere litt

T.R
Håhå.. Latsabb! :D :wink:
 #99682  av MR_T

Håhå.. Latsabb! :D :wink:
Hvorfor lage mere jobb enn man trenger :)
Da er ledninger strekt og koblet, funket meget bra
Se forøvring bilder under styling
Vedlegg
Måtte frem med ståltrå for å tre kablen gjennom org kabelgjennomføringen
Måtte frem med ståltrå for å tre kablen gjennom org kabelgjennomføringen
DSCF0029 (Medium).JPG (54.94 kiB) Vist 954 ganger