TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen nesten ferdig...NYE BILDER!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#99838  av lexusmann

OOOOOOOOH !!!!!!! Den ble snadder, ja..... :shock: Bare du ikke henger på en sånn enorm WRC- vinge, da.....Grattis!!!!

#99840  av GT_rider

fin vinge du har valgt. Tror den passer bra utseendemessig på din bil. Værre med disse svære aluvingene som dukker opp på alle mulige biler, ene styggere enn den andre.

#99855  av mr.two

8) Ahh, den ble fin ! Godt jobbet :)

#99866  av 2000celica

8) Det var meget lekkert ja, og den vingen kommer til å sette prikken over i-en.
:wink:
Gratulerer !

#99879  av Kjelliken

:D ble jo kanon rå bilen din med det sttet der. Gleder meg til og se den med vingen på.. 8)

#99893  av Tor

Meget pen bil du har :) Gleder meg og se om den blir pen med vinge eller ikke.

#99915  av CelicaDeath

helt rått. grattis :)

#99960  av celicat23

Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger. Gikk bersherk på bilextra i dag, og handlet meguiars og autoglym saker for 996kr, så da vet jeg hva jeg skal etter jobb idag :-) Sykeste er at jeg GLEDER meg til å vaske bil. Syns det er gøy. Tror jeg er en enkel person.. :)

#99965  av Tor

Koselig og vaske litt da :) Selv gidder jeg ikke vaske mere, kjører 2 mil så er den like skitten..

#100109  av grimfer

Meget pen bil!

Jeg digger å vaske bil selv jeg. Har et "bilapotek" i boden med lakkpleie for mer kroner enn jeg helst vil tenke på.

#100111  av erling

Vanvittig pent. :D Ville behold den slik jeg, uten vinga. :wink:

#100140  av Erlend

celicat23 skrev:Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger. Gikk bersherk på bilextra i dag, og handlet meguiars og autoglym saker for 996kr, så da vet jeg hva jeg skal etter jobb idag :-) Sykeste er at jeg GLEDER meg til å vaske bil. Syns det er gøy. Tror jeg er en enkel person.. :)
Det er ikke sykt, det er normalt hvis man har en bil man er glad i :) Jeg koser meg verre hver gang jeg vasker og polerer bil jeg, ren sjelepleie ;) Elsker å sette meg i en nyvasket og nypolert bil og ta en liten kjøretur!

#100149  av GT_rider

Erlend skrev:
celicat23 skrev:Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger. Gikk bersherk på bilextra i dag, og handlet meguiars og autoglym saker for 996kr, så da vet jeg hva jeg skal etter jobb idag :-) Sykeste er at jeg GLEDER meg til å vaske bil. Syns det er gøy. Tror jeg er en enkel person.. :)
Det er ikke sykt, det er normalt hvis man har en bil man er glad i :) Jeg koser meg verre hver gang jeg vasker og polerer bil jeg, ren sjelepleie ;) Elsker å sette meg i en nyvasket og nypolert bil og ta en liten kjøretur!
Dere er ikke de eneste :D