TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sjekk denne bilen jeg kjøpte pÃ¥ flyet...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9980  av tahustvedt

Jeg fløy fra Haugesund til Bardufoss på onsdag og da måtte jeg bare kjøpe en sånn liten radiostyrt bil som de selger på Braathens til bare Kr 125. Den ruler maks!!! :)

Bilde

Den går ikke så veldig fort, men skalafart er vel sånn ca 200. :D Den når toppfart på bare et par sekunder. Jeg har laget en liten hinderløype i stua med blader, bøker og cd-foldere til hopp og har det faktisk ganske gøy.

Jeg så samme bilen til salgs på Cash&Carry i Haugesund til Kr~230 og en veldig lik bil på Centro(modellbutikken) så den finnes sikkert i andre butikker i landet.

Jeg måtte modifisere den litt da den trakk veldig til høyre og det var ikke nok justeringsmulighet for å rette den opp. Ganske stilig bygd innvendig egentlig! Jeg bøyde også fremakslingene litt for å gi mindre toe-out fordi den var veldig ustabil. Batteriene som fulgte med fungerte ikke før jeg skrapet vekk belegget som dekket endene, heller ikke da fungerte de særlig bra. Jeg byttet de ut med Noen Duracell batterier og da overlader den bilen lett så man må passe på. :) Den går mye bedre med Duracell-batteriene. Ladingen foregår ved at man monterer bilen fast under senderen og venter i ca 45 sekunder. Senderen er helt digital, ingen trinnløs styring, men det funker greit.

Jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt flere, jeg skal få noen på jobben til å kjøpe når de reiser til uka. Det er et lite klistremerke med nummer under bilen og jeg regner med at det viser frekvensen eller kanalen eller noe sånt, og at det finnes andre biler med andre kanaler/nummer. Det står i katalogen på flyet at de har assorterte farger, men de hadde bare røde på mitt fly.

SÃ¥ stor er den:
Bilde

Gjemsel under en B&W-høyttaler:
Bilde

#9982  av henningl

Er det en naken mann vi ser på telefonen din? ;)

#9983  av tahustvedt

Hehe.. ja det er en tegning som jeg har laget (originalen er mye større):

Bilde

Jeg har mange tegninger. :)

#9985  av erling

tahustvedt skrev:Hehe.. ja det er en tegning som jeg har laget (originalen er mye større):

Bilde

Jeg har mange tegninger. :)
:D Frekk den.. :D:D

#9988  av henningl

hehehehehe!

Pondus som vi aldri har sett ham før..

#9996  av CelicaTurbo

så ut som en artig liten bil, og tegningen så først litt suspekt ut ja men viste seg å være uskyldig ihvertfall :) Stilig tegnet, Pondus er favoritten :)