TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestilling av foliemerker!

• All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

#51700  av Ace

Den er grei. Du far legge igjen en note her nar du foler deg sann ca tilbake pa fote :lol:

#55365  av CelicaTurbo

da har jeg gjort opp status på foliemerkene; jeg har:

chrome, koksgrå, sølvgrå og blank sort igjen.. :)

#55375  av sindrejl

chrome som funker på sort bil? jeg må vel ha det da :) Om chrome er best og ikke sølv altså

#55399  av Speeder

sindrejl skrev:chrome som funker på sort bil? jeg må vel ha det da :) Om chrome er best og ikke sølv altså
Jeg har crome på min, vet ikke om du tenkte over det i arendal jeg men?

#55426  av sindrejl

nei gjorde ikke det, men får vel bare vente litt.. har liksom ikke så mye å kjøre rundt i nå.. :)

#55467  av CelicaTurbo

om man ønsker chrome eller sølvgrå på en sort bil er vel heller snakk om hvor mye bling-bling man ønsker :wink:

#56766  av CelicaTurbo

Jeg har fremdeles mange merker liggende for dem som enda ikke har begynt å profilere ts-ogn på sine biler :wink: Bestillingsinfo på første side av denne diskusjonen :)

#56771  av Dalan

Bestiller et par merker i kveld jeg :)

#56801  av CelicaTurbo

Flott det :)

#58623  av Ace

Morn igjen

Sendte en bestilling tidligere i dag, så får du se om meldinga klarte å få med seg adresse. Hvis ikke får jeg bare sende deg det på pm.

mvh

Brede Lohne

#58629  av CelicaTurbo

Det er greit, jeg har ikke mottatt epost fra banken enda men jeg gjør som regel ikke det før dagen etter (begge bankene ønsker å dvele på alle slike overføringer for å skumme fløten av renten :? )

#59170  av Jarl

Nå får jeg snart bilen min på veien og må selvfølgelig få meg TS OGN klister før det!
Hva passer best på sort underlag? Har du noen hvite igjen?

#59328  av CelicaTurbo

Sølvgrå eller Chrome vil passe bra på svart underlag, men jeg har ingen hvite igjen..

Jeg har heller ingen speilvendte merker lenger :)

#59344  av Jarl

Da tar jeg to sølvgrå tenker jeg :) Penger på vei :wink:

#59430  av GT4 CS

Hm,hvorfor har jeg ikke vært her enda? Må jo ha slike merker jeg oxo. Men har rød bil. Da hadde jo hvite merker vært best. Har du noen merker igjen som passer til rød bil?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13