Oppdatert: Ny bestillingsinfo er her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=264374
utdatert info skrev: Da er det klart for bestilling av merker. Send bestilling på giro til meg på:
kontonummer: 5251 11 04874
I beskjedfeltet på giro (eller fra nettbank e.l.) skriv hvor mange sorte og hvor mange sølv merker du ønsker. Ønsker du andre farger skriv dette og beskriv fargen kort (mørk/lys) så kan nok det ordnes på et vis. Om du ønsker merket speilvendt for montering innvendig på glass så merk dette spesiellt. I denne omgang blir det kun bestilling av størrelsen avbildet ovenfor (20.8 x 2.7cm) pga at eventuelle andre merker må prises individuellt. Om dere lurer på hvordan dette blir på bilen så klipp ut en bit i papir i denne størrelsen og prøv.
Et eksempel på bestilling kan se slik ut:
2xgrå + 1xspeilv grå.
Pris for hvert merker er kr26,- og dette skal dekke merket, porto for forsendelse til meg og porto/konvolutt for forsendelse til hver enkelt av dere fra meg.
Jeg vil sjekke hvert merke for uregelmessigheter før jeg sender dem til dere men jeg er blitt lovet fra fabrikant at det ikke vil være noe feil når jeg mottar dem.
Løp og betal!!
har dere spørsmål post i denne tråden eller send meg en PM.
Merkene har jeg liggende på dato til enhver tid og jeg redigerer denne posten om jeg mangler spesifikke fargerDvs at man kan bestille når man måtte ønske det.
edit: Monteringsanvisning er her
edit: Chrome merker er også tilgjengelig for kr 50 pr stykk her
edit: 01.06.2005: Er tom for alle speilvendte merker og det begynner nå å skorte på andre merker også. Har følgende merker igjen:
6 koksgrå merker (matt sort med sølvgrå skimmer).
Det vil bli bestilt inn en ny batch merker så snart jeg får litt mer penger på konto.
Sist redigert av CelicaTurbo den 26 sep 2007 13:14, redigert 14 ganger totalt.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet