TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite/gule grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#26911  av bose

Jeg lager mit eget team jeg.så BLÆ!!!!! :D
Noen som joiner??hehe

#27077  av Lady_in_MR2

MR2turbo skrev: Hehe.. da sier vi det sånn :P

Nå har jeg allerede fått laget meg en Caps med "Team Marie" på så jeg stiller opp jeg :D .. når jeg ikke er ute å spinner med gutta, da ;)
Supert!!
Jaja d går greit, du skal få slippe å stå der hele tiden... :D

#27461  av Lady_in_MR2

Jaja, nå har jeg fått montert på nytt grøftelys
og takket være dere er det hvitt!!
Det gikk greit å knuse den gule kuppelen...
Tusen takk for hjelpa :D

#27484  av bose

Tror hele gjenget er enige med meg når jeg sier: Bare hyggeli å hjelpe til! :wink: :wink:

#27487  av chris

bose skrev:Tror hele gjenget er enige med meg når jeg sier: Bare hyggeli å hjelpe til! :wink: :wink:
^-- what he said :D

#27498  av jumbo

Hehe, fint at det ble bra!

Knuste du kuppelen inne i lampa, eller fikk du skjært / lirket holderen ut først?

Jeg tok ut holderne mine, ser for meg at det må være et rimelig spennende prosjekt å få ut alle skårene etterpå :D

#27504  av Lady_in_MR2

Jeg tok bare ut pæra, knuste det gule med et skrujern
Og sto å rista i en time etterpå :D
Neida d var ikke så ille...hehe..

#27511  av jumbo

Minner meg på hva noen så på en IRC-kanal første gang han hørte om VM i hoppetau, for kvinner...

"What on earth is the point of seing some stupid girl jump up and d.... Oooooh, bouncy!!!"

#27514  av cameleon

Hva om en bruker en liten støvsuger til å få ut glass skårene? går ikke det litt fortere da... :roll:

#27523  av chris

cameleon skrev:Hva om en bruker en liten støvsuger til å få ut glass skårene? går ikke det litt fortere da... :roll:
Døh.. nå måkke du begynne å bli smart her altså! :D 8)

#27525  av MR2turbo

hehe bra at du fikk hvitt lys i de da, Marie ;)

Camelon, nå har alle oss her inne stått å ristet på lyktene våre og så kommer du med det forslaget nå!! :lol:
hehe, Var sikkert en smart løsning det da ;)

#27532  av chris

MR2turbo skrev:hehe bra at du fikk hvitt lys i de da, Marie ;)

Camelon, nå har alle oss her inne stått å ristet på lyktene våre og så kommer du med det forslaget nå!! :lol:
Snakk for dere selv da.. kjøper gamle biler med gule lykter. :D

Btw.. ikke glem at du har lakkert bruktbil, Markus :mrgreen:

#27546  av MR2turbo

chris skrev:
MR2turbo skrev:hehe bra at du fikk hvitt lys i de da, Marie ;)

Snakk for dere selv da.. kjøper gamle biler med gule lykter. :D

Btw.. ikke glem at du har lakkert bruktbil, Markus :mrgreen:
:oops: :oops: skal ikke glemme det... men nå har jeg jo ikke de lyktene lenger.. Nå har jeg kvalitet! De jeg har nå er et meget raffinert og eksklusivt merke som heter BILTEMA... :mrgreen:

Men de trengte litt modifikasjon for å bli bra da.. måtte forsegle de med silikon og fjerne noen hetter som sperret for alt lyset.. Men de var hvite hele tiden :wink:

#27565  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev: :oops: :oops: skal ikke glemme det... men nå har jeg jo ikke de lyktene lenger.. Nå har jeg kvalitet! De jeg har nå er et meget raffinert og eksklusivt merke som heter BILTEMA... :mrgreen:
GEEZ BILTEMA!Det må du huske å få med når autofil tester bilen din da :wink: "Her er turboen,og disse fete felgene til x antall tusen kroner,og disse VILLE lyktene er fra biltema! :wink:

#27570  av MR2turbo

Jostein skrev:
MR2turbo skrev: :oops: :oops: skal ikke glemme det... men nå har jeg jo ikke de lyktene lenger.. Nå har jeg kvalitet! De jeg har nå er et meget raffinert og eksklusivt merke som heter BILTEMA... :mrgreen:
GEEZ BILTEMA!Det må du huske å få med når autofil tester bilen din da :wink: "Her er turboen,og disse fete felgene til x antall tusen kroner,og disse VILLE lyktene er fra biltema! :wink:
hehe, kan jo ikke røpe de helt store hemmelighetene for de da :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9