TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite/gule grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #25738  av Lady_in_MR2

Det var noen som var så flink å rygge bak i biln min å knuse det ene lyset mitt nede...
Jeg har hvite tåke/grøfte lys fra før. Men da jeg troppa opp på Toyota for å skaffe meg en ny lykt, fikk jeg beskjed om at det ikke fantes en eneste hvit lykt i hele Norge til salgs...
Så jeg fikk tilbud om to gule til samme prisen som en...Men jeg takka nei for jeg ville ikke kjøre rundt med gule lys!!

Las så her at det går an å knuse den gule kappa inne i lykta( DET greide ikke fyrn på Toyota, da jeg spurte om det gikk an å fjerne den)

Skal jeg da kjøpe de gule lyktene og ta ut den kappa eller er det noen som vet hvor det går an å få kjøpt hvite lykter???

#25744  av cameleon

For det første, velkommen til forumet :D
Konge å ha ei dame til med på laget ;)

Etter min erfaring fra toyota, så kan de generelt lite om relativt mye :)
Men som du kanskje leste i den tidligere topicen, så skal det gå greit å knuse det gule glasset inne i lykta. Bare vær forsiktig.

BTW, hvis du er singel så bare ta kontakt :roll: ... :D
Hehe neida. Again, Welcome :wink:

#25746  av Dont_Panic

jeg har knust gule kupplene, gikk fint det, skrutrekker og slå passe hardt, og mye risting for å få ut glasset, må ha litt tolmodighet, måtte jeg hvertfal, men gikk fint..

#25750  av turboman

Heisann

Veldig enkelt å få til dette....

Enten ta ut den gule kuppelen (må skjære litt i plasten), eller knuse den med en skrutrekker der den sitter, og riste ut bitene...

Jeg tok de ut før jeg knuste de, men hadde jeg gjort det igjen, hadde jeg nok latt de sitte og knust de inne i lykta.

Lykke til... :-)

#25791  av Lady_in_MR2

Takk skal du ha! :D
Er jo et ganske genialt forum dette her da , får jo svar på alt jeg lurer på..
Virka ikke som han på Toyota hadde mye peiling nei...
Hehe, ja jeg er singel.. :wink:
Trodde jeg skulle dra en del karer med MR2n, men det virker som
jeg bare skremmer de bort!!

#25800  av MRQuoc

hehe , snodig , at kvinne i MR2 skremmer bort gutter , ;) ..
jeg hadde fordelaktig gått etter MR2'en uten tvil , med en gutt eller jente som fører bryr meg lite ;D

btw velkommen til forumet :)
om det skulle være noe annet du skulle lete etter for informasjon , kan du nesten søke etter det .. vi har vel generelt sett vært borti nesten alle tema'er :)

#25802  av MRQuoc

motsatt effekt tror jeg :D

#25806  av Lady_in_MR2

Jeg skremmer ikke bort karene her nei!! Tror jeg har kommet til rette plassen nå, hehe.. :)
Men noen gutter synest de er skummelt med damer med mye bedre bil enn de..
Men de vil ikke jeg ha uansett!!hehe..
Og mange tror vel ikke at det er min bil, men at jeg har en type med sånn bil..Ikke så mange jenter som eier sånne biler sjøl..

Men det er ikke det, har vel egentlig dratt flere gutter enn jeg har skremt bort med den biln...når jeg tenker meg om..hehe :D

#25834  av Mr2 Mk2

Lady_in_MR2 skrev: Trodde jeg skulle dra en del karer med MR2n, men det virker som
jeg bare skremmer de bort!!
Det er fordi de regner med at du låner typen sin bil,og dermed er opptatt på markedet.
Som du sier ganske greit her egentlig :D
Lady_in_MR2 skrev:Og mange tror vel ikke at det er min bil, men at jeg har en type med sånn bil..Ikke så mange jenter som eier sånne biler sjøl..
Lady_in_MR2 skrev:Men noen gutter synest de er skummelt med damer med mye bedre bil enn de..
Nei nettop,tror gutta i de skamsenka 240`ene sine blir litt taus når du kommer inn på plassen og drar en brei en..Du har liksom hevet deg en god del hakk over dem 8)

#25858  av cameleon

Personlig synes jeg det er kjempestilig når jenter sitter bak rattet på kjappe biler hehe. Er ikke så mange av de, men når det kommer susende ei med håret flagrende i vinden på en sportsbil, så er det noe som kan tilsvare å se et av "smykkene" på landeveien.

Nå er gutter generelt redde for jenter da. Er jo derfor vi skaffer oss fjortisser når vi er 30 :P hehe.

BTW, har du flere bilder av MR2'en?

#25859  av ST205

Det var en jente som bodde her i nærheten som hadde en Mr2.
Men hun måtte selge den pga. skolegang. :(
Lady_in_Mr2 skrev:Men noen gutter synest de er skummelt med damer med mye bedre bil enn de..
Velvel... Akkurat det punktet kan vel diskuteres :D

Velkommen er du uansett.

#25860  av bose

ja.dette ble jo veldig teknisk etterhvert :roll: :roll:

#25865  av sindrejl

hihi, hadde hatt gluggene vid åpne om jeg hadde sett ei søt jente i mr2 ;)

anyway.. velkommen til forumet :D

#25873  av @lpher

Lady_in_MR2 skrev:Jeg skremmer ikke bort karene her nei!! Tror jeg har kommet til rette plassen nå, hehe.. :)
Men noen gutter synest de er skummelt med damer med mye bedre bil enn de..
Og mange tror vel ikke at det er min bil, men at jeg har en type med sånn bil..Ikke så mange jenter som eier sånne biler sjøl..

Men det er ikke det, har vel egentlig dratt flere gutter enn jeg har skremt bort med den biln...når jeg tenker meg om..hehe :D
Respect! ;-)

Vælkommen te forume'! ;-)

@lpher
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9