CelicaTurbo skrev:Tror ikke du klarer å se bare ved å ta av reim deksel. Så for å være 100% ville jeg ha av toppdekslet. Mulig det ser ut som det er mye jobb å ta det av,men er ikke så mye som det ser ut som.323F GTX skrev:Hvordan ser man på de bildene om reimen står feil? har tilsvarende problemer på min bil, så dette er vel noe jeg må sjekke opp iDet lar seg gjøre men det er vistnok ganske trangt, og du må løsne et motorfeste og heve/senke motoren på regreimsiden for å komme til en skrue som holder den nederste delen av regreimdekselet. Men skal du først bare sjekke så trenger du bare å ta av det øverste regreimdekselet eller gjøre som superzite, ta av toppdekselet. På bildene til superzite ser du et hakk i kamakselen der hvor kamakselen møter lagerhuset (den runde "kuppelen"), og tilsvarende er det et merke i lagerhuset.Men lar det seg gjøre å ta av og på reimen mens motoren står i bilen uten en jævlig jobb?
Robin
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.