Legg innLagt inn:25 sep 2007 11:14
CelicaTurbo skrev:Tror ikke du klarer å se bare ved å ta av reim deksel. Så for å være 100% ville jeg ha av toppdekslet. Mulig det ser ut som det er mye jobb å ta det av,men er ikke så mye som det ser ut som.323F GTX skrev:Hvordan ser man på de bildene om reimen står feil? har tilsvarende problemer på min bil, så dette er vel noe jeg må sjekke opp iDet lar seg gjøre men det er vistnok ganske trangt, og du må løsne et motorfeste og heve/senke motoren på regreimsiden for å komme til en skrue som holder den nederste delen av regreimdekselet. Men skal du først bare sjekke så trenger du bare å ta av det øverste regreimdekselet eller gjøre som superzite, ta av toppdekselet. På bildene til superzite ser du et hakk i kamakselen der hvor kamakselen møter lagerhuset (den runde "kuppelen"), og tilsvarende er det et merke i lagerhuset.Men lar det seg gjøre å ta av og på reimen mens motoren står i bilen uten en jævlig jobb?