Ny dag, nye muligheter under gamle biler.
Korrigert skeivheten mellom høyre og venstre side sånn noenlunde på øyemålet, du kunne som jeg nevnte i forrige post faktisk se med det blotte øye hvor forskjellig det var mellom sidene bak hvor hjulene var i hjulbuen.
Blir 4 hjuls kontroll etter EU når jeg peiser på coiloverne, gidder ikke nå... Skal bare ha bilen godkjent før jeg begynner med å rote med ombygging til det.
Her er før jeg gjorde noenting, mega-forskjell.
https://www.dropbox.com/s/2nakxit5izrob ... 6.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/qjein16u8h8wh ... 5.jpg?dl=0
Ellers ble det på med forsterkningsplater foran, var ikke revet chassis i min heldigvis og nå er dem montert + nye foringer
https://www.dropbox.com/s/048bqq8ypuu5b ... 9.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/lgys5rccoavlv ... 1.jpg?dl=0
Fikk på venstre innerplastskjerm som manglet hos meg, fra før er det behandlet og lakkert bak der dem skal være montert på begge sider av meg, for "peace of mind" da det samler seg mye dritt over årene bak slikt, løste av nederste del av fremskjermer også når jeg gjorde det, all rusk å stein å møkk vasket og fjernet før lakkering etc
Og ENDELIG fant jeg hva problemet med en skramlete blekkplate var! På det som sitter i torpedovegg mot kabin så er der flere stålplater skrudd på veggen der, dem føltes faste å fine ut når en prøver å røre dem, men det var ikke så lett å finne ut at det var en av mutterne som holder den som var dårlig festet, skrudd den til og sjekket over alle de andre, nå skal det endelig bli slutt på den jæævlige metallskramlingen på riktig RPM
Bestilt nye 245/35/18, noe mindre omkrets ja så det blir sikkert bra med de dekkene.
Fått hevet baki bagasjerom det rensede teppet, skal klipset det opp når jeg tar bilen ned igjen, men det har snødd noe så forjævlig her, så hele garasjen er stappfull av dingser å biler som egentlig står ute til vanlig
