Re: ArildM's AW11 (Bandit)
Legg innLagt inn:29 jul 2015 22:35
Halve reima røk. Usikker på hva som egentlig skjedde.
Men det er i alle fall tydelig at det har vært en liten lekasje mot strammern, som ved sjekk nå er helt låst.
Tenkte litt på alu V6 som er lettere enn 4age, men så var det dette med EU kontroll da.
4er er nok det beste. Beams er relativt billig i innkjøp, men en del ekstra mtp at du må sveise om motorfester, ha s54 girkasse og drivakslinger fra SW20, nytt ledningsnett, sveise opp eksos, sikkert modde kjølinga enda en gang osv osv
Så vi får utprøve definisjonen av galskap, å sette sammen denn forbanna motoren enda en gang til
Og joda, lekkasje, aller så liten eller ei, det er min feil at den raste
At det tok 3 år før det viste seg å bli et problem forteller vel noe om hvor stor den forbaska lekasjen egentlig var da
Men all lekkasje er dårlig lekasje har jeg funnet ut. Ikke viste jeg noe heller, siden jeg hadde på alle reimdeksel.
Kanskje kjøre bilen på henger til Classic Char show? Hvis ikke de vil ha en SW20 som plaster
Men det er i alle fall tydelig at det har vært en liten lekasje mot strammern, som ved sjekk nå er helt låst.
Tenkte litt på alu V6 som er lettere enn 4age, men så var det dette med EU kontroll da.
4er er nok det beste. Beams er relativt billig i innkjøp, men en del ekstra mtp at du må sveise om motorfester, ha s54 girkasse og drivakslinger fra SW20, nytt ledningsnett, sveise opp eksos, sikkert modde kjølinga enda en gang osv osv

Så vi får utprøve definisjonen av galskap, å sette sammen denn forbanna motoren enda en gang til

Og joda, lekkasje, aller så liten eller ei, det er min feil at den raste


Kanskje kjøre bilen på henger til Classic Char show? Hvis ikke de vil ha en SW20 som plaster
