Bilen er en Mk1 Mr2 i fra 1987, bilen fikk påmontert styling i fra Styleauto i Tyskland i 1989. Og er en av få med denne stylinga her i landet. Orginal Styleauto senkesett er også påmontert anno 1989, men begge fremfjærene er knekt, så bilen kommer til å rulle på orginalfjærer til nye er på plass. Har TRD fjærer liggende.
Bilen ble en gang på slutten av 90 tallet importert til Sverrige, hvor den har hatt 2 eiere før jeg overtok. Bilen ble senest pusset opp i 2004, men sånn som den er i dag ser dem litt sliten ut.
Sto på Geilo en stund før den ble solgt (deriblant pga motorproblemer). Ble etter en lang 23timers lang tur til Trondheim plassert i sitt nye hjem her på Stjørdal. Mye banning på turen nordover, men fant etter hvert ut at det var kontaktfeil i coil, og etter stillstand i snøvær, hakking og hopping oppover snøete fjellsider fikk vi bilen til å gå. En tur jeg ALDRI glemmer, hehe
Bilen ble en gang på slutten av 90 tallet importert til Sverrige, hvor den har hatt 2 eiere før jeg overtok. Bilen ble senest pusset opp i 2004, men sånn som den er i dag ser dem litt sliten ut.
Sto på Geilo en stund før den ble solgt (deriblant pga motorproblemer). Ble etter en lang 23timers lang tur til Trondheim plassert i sitt nye hjem her på Stjørdal. Mye banning på turen nordover, men fant etter hvert ut at det var kontaktfeil i coil, og etter stillstand i snøvær, hakking og hopping oppover snøete fjellsider fikk vi bilen til å gå. En tur jeg ALDRI glemmer, hehe

Vedlegg
IMG_1701.jpg (64.53 kiB) Vist 12151 ganger
Sist redigert av ArildM den 29 aug 2010 10:45, redigert 7 ganger totalt.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4