TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for ett vintertreff? Oppdatert!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#155461  av kennethx

Så spørst det om jeg har bil å komme med da...akkurat nå er blokken plukket :roll:

#155498  av cs2451

kennethx skrev:Så spørst det om jeg har bil å komme med da...akkurat nå er blokken plukket :roll:
Hva har du gjort med stakkars bilen din?

#155502  av sindrejl

cs2451 skrev:
kennethx skrev:Så spørst det om jeg har bil å komme med da...akkurat nå er blokken plukket :roll:
Hva har du gjort med stakkars bilen din?
ja hva har du gjort nå?

#155506  av kennethx

Var litt grått kjølevann :?

#156989  av sindrejl

nå er det bare en uke igjen.. er folka klare? :D hvor mange kommer?

#157026  av kennethx

Går desverre for min del lengre tid før celicaen er klar igjen :(

#157027  av Fantare

Jeg er klar til helgen forhåpentligvis :wink:

#157046  av Mr2 Mk2

Klappet og klar :D Blir stas dette :D Lurer også på hvor mangen som kommer,sånn ca?

#157095  av sindrejl

kennethx skrev:Går desverre for min del lengre tid før celicaen er klar igjen :(
kjipt :( hadde håpet å møte deg igjen der.. men da får vi ha det til gode til ACR :P

#157159  av Christian

Vel, måtte jo utpå en tur i dag også. Begynner å få endel "hundreoghelveteoverkrøen" tendenser gitt. Hadde full spiker på andre gir 3/4 gjennom en middels lang 190 graders sving før jeg bestemte meg for å legge inn 3gir, endte 15m inn i løssnøen med vinduet åpent :twisted: Ikke sikker, men ca 100 på speedometeret blir vel det.
SÃ¥ vidt tauebilen fikk meg ut igjen :lol: Liten sprekk i fronten og det var alt!

De jeg tror kommer er :

Kai Magne
Sindrejl
Turboknut
Jsun
Hmhaga
Kodalracing
Poppe1
GT4 CS
Ina
Jostein
Fantare
Adhd
CS2451
Arne R
Ole Tommy
Celicaturbo?
Rollaole?
W-master?
Daniel?

I tillegg kommer det ett par Audi'er, noen Subaru'er + sansyneligvis ettpar lokale. Ingen Nissan som jeg veit om.... *Pingler :P *

#157169  av kodalracing

jeg kommer klar som et egg etter at jeg var på gatebil treffet hehe

#157174  av cs2451

Christian skrev:Vel, måtte jo utpå en tur i dag også. Begynner å få endel "hundreoghelveteoverkrøen" tendenser gitt. Hadde full spiker på andre gir 3/4 gjennom en middels lang 190 graders sving før jeg bestemte meg for å legge inn 3gir, endte 15m inn i løssnøen med vinduet åpent :twisted: Ikke sikker, men ca 100 på speedometeret blir vel det.
SÃ¥ vidt tauebilen fikk meg ut igjen :lol: Liten sprekk i fronten og det var alt!

De jeg tror kommer er :

Kai Magne
Sindrejl
Turboknut
Jsun
Hmhaga
Kodalracing
Poppe1
GT4 CS
Ina
Jostein
Fantare
Adhd
CS2451
Arne R
Ole Tommy
Celicaturbo?
Rollaole?
W-master?
Daniel?

I tillegg kommer det ett par Audi'er, noen Subaru'er + sansyneligvis ettpar lokale. Ingen Nissan som jeg veit om.... *Pingler :P *

Jeg kommer desverre ikke alikevel da motoren min har rasa. Ikke noe jeg kan gjøre med det. men jeg skrur det jeg kan. Men har dårlig med tid denne uka. så tviler sterkt på at jeg blir ferdig.

#157181  av CelicaTurbo

bilen er forsåvidt klar, dog med en eksoslekk i flexileddet, ikke eu-godkjent enda pga det (venter på ny eksos) men gitt at jeg ikke skader bilen slik at godkjenning blir vanskelig så er det utrolig fristende å ta turen opp til vintertreffet, selv om fire middelmådige piggfrie vinterdekk kanskje ikke er ideellt for noe slikt :lol: Skal godsnakke litt med samboeren tenker jeg...

#157217  av GT4 CS

Åssen er brøytekantene der nå? Har ikke råd til ny plast og blekk hehe. Og om man ikke havner i brøyta har man ikke sattset hardt nokk :lol:

#157248  av Christian

Brøytekantene er perfekte. 40cm myk snø. Bare å satse :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11