Takk Arne

Begynner å bli en bra samling unike Mr2er i Norge nå
Satte av en 2-3timer til mekking av "krimskrams" i dag. Satte på motorfestet i front, strammet opp starteren som slura litt når jeg skulle starte i dag (måtte skyve den innpå hehe), satte på noen deksel og gikk kjapt over alle andre skruer.
Anser meg som 99% ferdig og 110% fornøyd nå
Skal av med ISCV / IAC og sjekke om den er full av dritt ala det mange andre har opplevd. HÃ¥per dette gir meg en normal og fin tomgang

Napper litt på lavt turtall og lite gasspådrag men det kan være at jeg ikke har fått plassert coil på den plassen jeg vil (jording i brakett)(mangler lang nok pluggledning) samt at det mangler en skrue på fordelerlokket så det kan nok ha sluppet inn litt fukt.
Ellers er det litt småfiks på kjøleløsningen for å få dette helt fint. Luftfiltersituasjonen har jeg slått meg til ro med da det å kjøre 1 filter per ITB vistnok gir en kraftig restriksjon på høyt turtall. Skal rense Pipercrossfilteret så er det perfekt. Fikk til meget fin plassering av luftfilteret.
Håper på Sol til helgen for da skal det poleres og shines opp på alle kanter

Startet såvidt på montering av Dobbel DIN i kveld, men må kutte litt mer for at det blir fint.
Bilder kommer