mr.two skrev:Helt klart nummer 2. Hvorfor skal det stå Toyota der når man har logoen ? Kan noen forklare meg grunnen til at de vil det ? Er menigsløst, skaper bare mindre plass og ødelegger symmetrien i lenken. Keep it clean.Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.
DannyBoy skrev:Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.mr.two skrev:Helt klart nummer 2. Hvorfor skal det stå Toyota der når man har logoen ? Kan noen forklare meg grunnen til at de vil det ? Er menigsløst, skaper bare mindre plass og ødelegger symmetrien i lenken. Keep it clean.Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.
Er ikke no vits å starte en diskusjon om hvem av dem som er kulest. Si hva du mener, og så får vi se hvilket bånd som vant. Ingen har lik smak uansett.
mr.two skrev:Gidder heller ikke koste en kalori til å overbevise deg hva som er kulest,Nr1 er kulest ferdig med det ! punktum!DannyBoy skrev:Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.mr.two skrev:Helt klart nummer 2. Hvorfor skal det stå Toyota der når man har logoen ? Kan noen forklare meg grunnen til at de vil det ? Er menigsløst, skaper bare mindre plass og ødelegger symmetrien i lenken. Keep it clean.Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.
Er ikke no vits å starte en diskusjon om hvem av dem som er kulest. Si hva du mener, og så får vi se hvilket bånd som vant. Ingen har lik smak uansett.
EilertseN skrev:Hvorfor er det du sier rett ? Du har ikke evnen til å svare konstruktivt og være åpen for en diskusjon ?mr.two skrev:Gidder heller ikke koste en kalori til å overbevise deg hva som er kulest,Nr1 er kulest ferdig med det ! punktum!DannyBoy skrev: Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.
mr.two skrev:Så spørs det da, hvem som skal bedømme hva som er fint/stygt?DannyBoy skrev:Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.mr.two skrev:Helt klart nummer 2. Hvorfor skal det stå Toyota der når man har logoen ? Kan noen forklare meg grunnen til at de vil det ? Er menigsløst, skaper bare mindre plass og ødelegger symmetrien i lenken. Keep it clean.Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.
DannyBoy skrev:Ja det har du helt rett i, hver sin smak. Jeg er bare kverrulant av natur.mr.two skrev:Så spørs det da, hvem som skal bedømme hva som er fint/stygt?DannyBoy skrev: Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.
Det du syns er fint, syns jeg er stygt. Men detta blir bare tåpelig![]()
Du stemte på nr.2, jeg på 1'ern - that's it...
mr.two skrev:Nei, det er du ikke det...DannyBoy skrev:Ja det har du helt rett i, hver sin smak. Jeg er bare kverrulant av natur.mr.two skrev: Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.Så spørs det da, hvem som skal bedømme hva som er fint/stygt?
Det du syns er fint, syns jeg er stygt. Men detta blir bare tåpelig![]()
Du stemte på nr.2, jeg på 1'ern - that's it...
bose skrev:makan. samma for meg hvem det blir egentliDet har du jo forbløffende rett i, når jeg tenker meg om. Det viktigste er jo å få til ei nøkkelsnor, forskjellen på de to er jo ikke all verden.
chris skrev:ble litt stusselig nå ja..*flire* "Samma for meg, bare det blir den nederste..."
og det er jo helt utrolig at dere klarer å få til en sånn diskusjon utav dette. Samma for meg hva det blir egentlig, men holder en knapp på den nederste tror jeg..