likte veldig godt katte bildene
vart nesten litt varm om hjerterota (men det har kanskje mer med katten å gjøre enn selve fotokunnskapene, hehe) 

Fortune Favors The Brave
inzane2012 skrev:mustang blir sjeldent feil, bortsett fra slutten av 70 tallet og fram til 2000Vell... Eneste mustangen som i noen som helst grad appelerer til meg er de helt nye:) Har mer sansen for Dodge
Zepticon skrev:tja, dodge har mye bra di, likte veldig godt å kjøre den nye Challanger RT-8'n demmers, mye grunt i den 5.8l v8'rninzane2012 skrev:mustang blir sjeldent feil, bortsett fra slutten av 70 tallet og fram til 2000Vell... Eneste mustangen som i noen som helst grad appelerer til meg er de helt nye:) Har mer sansen for Dodge
celicat23 skrev:Hva med å ta den diskusjonen ett annet sted....?så sant så sant, beklager den utskeielsen der, glemte helt hvilken tråd dette var
celicat23 skrev:Ikke noe problem.. Trenger bare ikke ett par sider med diskusjon om ting som passer best i off topic trådentru dat
celicat23 skrev:Det ser ut som det blir tilnærmet umulig å få fri på hverdagene denne sommeren, så det blir nok lite med trackdays jeg drar på. Skal prøve å få organisert meg selv nok til å få ordnet noen greie steder for fotoshoots i stedet for.