Har ikke sjekka nettbanken i det siste, men etter det jeg vet er det ingen som har betalt

Kontant går nok bra
Har vært å inspisert banen i kveld, den er nøyaktig 2km lang med masse svinger. Er dessverre blitt endel brøytekanter etter den siste omgjøringen, men det skal nok gå bra.
Det verste er vel at det ikke er noen skikkelig langslette. HÃ¥per likevel det ikke blir noe stort savn.
Banen slik den er nå vil nok favorisere sugemotorer, og selfølgelig 4x4.
Ser for meg at denne banen kan gi ypperlig trening, både med tanke på hastighetskjøring og sladding
Skal bruke noen timer i morgen kveld for å legge utover endel vann, slik at noen få dumper/hull blir slettet ut så godt som mulig.
***Det neste er ikke sutring, bare undring***
Tilslutt vil jeg bare nevne at jeg egentlig synes det er litt rart at det ikke er flere som melder sin interesse for noe slikt...
Jeg minnes det var endel som ropte høyt etter ett vintertreff på Rudskogen, og skal det skje bør noen komme igang snart
Jeg vet selfølgelig at det er mange som er engstelige for bilen(e) sine, men det skal mye til for å ødelegge noe på en slik isbane. Det er ypperlig kjøretrening i forhold til asfaltbanekjøring, når det gjelder å få føling med bilen i trygge omgivelser.
(Asfalt fungerer selfølgelig også bra, men der må man opp i mye større hastigheter for å få en tilsvarende situasjon)
Dessuten er det åpent for å komme med alle biltyper
Og om noen er engstelige for å stille, grunnet prestasjonsangst er det helt grunnløst, alle har hatt den dagen
Vil også nevne at prisen er latterlig lav, sammenlignet med andre arrangemanger på disse banene. Subarugjengen må ut med 600kr pr bil, uten å ha tilgang til varme lokaler. Opelgjengen må betale 450kr (tror jeg) for banen uten varme lokaler. Begge disse bruker en like lang nabobane, forskjellen ligger vel i hvor mye jeg har igjen for dette økonomisk

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com