TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for ett vintertreff? Oppdatert!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#157250  av Christian

CelicaTurbo skrev:bilen er forsåvidt klar, dog med en eksoslekk i flexileddet, ikke eu-godkjent enda pga det (venter på ny eksos) men gitt at jeg ikke skader bilen slik at godkjenning blir vanskelig så er det utrolig fristende å ta turen opp til vintertreffet, selv om fire middelmådige piggfrie vinterdekk kanskje ikke er ideellt for noe slikt :lol: Skal godsnakke litt med samboeren tenker jeg...
Du skal slite godt for å ødelegge noe tror jeg :wink:

#157255  av Mr2 Mk2

Christian:Kommer man noen vei med piggfrie dekk eller?

#157344  av sindrejl

faen.. får håpe bilen blir klar.. dem sliter med å få start på den.. er nervøs om dette går til treffet.

#157543  av Arne rebel

Christian: Håper det er biler der som kan taue meg opp, for jeg stiller med dårlige vinterdekk og ambisjoner om å flise den sure bilen din 8)

#157558  av sindrejl

Arne rebel skrev:Christian: Håper det er biler der som kan taue meg opp, for jeg stiller med dårlige vinterdekk og ambisjoner om å flise den sure bilen din 8)
hahah det er bra :D

#157724  av Mr2 Mk2

Kommer enda en herifra med en Celica Mk5...Om jeg ombestemmer meg og finner ut jeg vil kjøre på banen der oppe kan jeg da betale deg kontant Christian?
Og han med celicaen ville også kjøre,kan han også betale kontant?(Er ikke 200% sikkert for motoren står i tusen deler,stempler og ventiler og alt står i deler.Men det burde gå)

#157744  av Christian

Har ikke sjekka nettbanken i det siste, men etter det jeg vet er det ingen som har betalt :roll: Kontant går nok bra :lol:

Har vært å inspisert banen i kveld, den er nøyaktig 2km lang med masse svinger. Er dessverre blitt endel brøytekanter etter den siste omgjøringen, men det skal nok gå bra.
Det verste er vel at det ikke er noen skikkelig langslette. HÃ¥per likevel det ikke blir noe stort savn.
Banen slik den er nå vil nok favorisere sugemotorer, og selfølgelig 4x4.

Ser for meg at denne banen kan gi ypperlig trening, både med tanke på hastighetskjøring og sladding :D

Skal bruke noen timer i morgen kveld for å legge utover endel vann, slik at noen få dumper/hull blir slettet ut så godt som mulig.

***Det neste er ikke sutring, bare undring***
Tilslutt vil jeg bare nevne at jeg egentlig synes det er litt rart at det ikke er flere som melder sin interesse for noe slikt...
Jeg minnes det var endel som ropte høyt etter ett vintertreff på Rudskogen, og skal det skje bør noen komme igang snart :wink:

Jeg vet selfølgelig at det er mange som er engstelige for bilen(e) sine, men det skal mye til for å ødelegge noe på en slik isbane. Det er ypperlig kjøretrening i forhold til asfaltbanekjøring, når det gjelder å få føling med bilen i trygge omgivelser.
(Asfalt fungerer selfølgelig også bra, men der må man opp i mye større hastigheter for å få en tilsvarende situasjon)

Dessuten er det åpent for å komme med alle biltyper

Og om noen er engstelige for å stille, grunnet prestasjonsangst er det helt grunnløst, alle har hatt den dagen :wink:

Vil også nevne at prisen er latterlig lav, sammenlignet med andre arrangemanger på disse banene. Subarugjengen må ut med 600kr pr bil, uten å ha tilgang til varme lokaler. Opelgjengen må betale 450kr (tror jeg) for banen uten varme lokaler. Begge disse bruker en like lang nabobane, forskjellen ligger vel i hvor mye jeg har igjen for dette økonomisk :lol:
Sist redigert av Christian den 22 feb 2006 23:54, redigert 1 gang totalt.

#157745  av sleeper

hadde bilen vært klar hadde jeg stillt jeg!!

men får ta det til neste år! :D

#157867  av GT4 CS

Kommer garanterad så sant vi rekker skru bilen sammen imorgen kveld :D

#157874  av jsun

Hmm... jeg hadde planer for å komme meg til dette treffet, men jobb-bilen blir opptatt, og min siste mulighet "Nazi-brakka" S90'n til min kollega, sliter med sync på 3. giret... :(
En MK7 på piggfrie, blir bare en sklie, med trekk på feil hjul :wink:

#157878  av HaLLiNGeN

Christian skrev:Subarugjengen må ut med 600kr pr bil (...) forskjellen ligger vel i hvor mye jeg har igjen for dette økonomisk :lol:
Evt. ligger forskjellen i antall deltakere, hva som tilbys av varm/kald drikke, grill osv., samt *kremt* kanskje hvor mange dager med kjøring det faktisk er snakk om? :twisted:
Sorry Chris, ikke meningen å ødelegge tråden din, men jeg klarte ikke å la være å mobbe deg litt her. Det her er ikke akkurat noen gullgruve for meg heller :lol:

Når det er sagt så slenger jeg meg på oppfordringen din om at flere bør dukke opp. Dette er grisegøy!

Tenkte kanskje å svinge bortom dere på lørdag selv. Ikke for å kjøre, men kanskje for å tigge meg til en sitte-på-tur med deg Christian? Ser for meg at ispigg på bilen din er en interessant (les: skremmende) opplevelse ;)
-
Mvh Ronny
Treffansvarlig IDCN Vintertreff Dagali 2006
For tiden uten Impreza selv :oops:

#157888  av sindrejl

uff.. er så nervøs for om bilen blir ok imårra.. så er ganske usikkert på om jeg kommer.. blir kanskje så jeg tar buss til oslo imårra kveld og dukker opp på dagali på lørdagsmårran :D *håpe*!

#157894  av cs2451

jeg hadde og kommt viss ikke motoren min hadde rasa. Det er jo typisk at det skulle skje rett før et sånt treff. Men det er kjempe bra av deg å lage til noe sånt :D

#157930  av Christian

HaLLiNGeN skrev:
Christian skrev:Subarugjengen må ut med 600kr pr bil (...) forskjellen ligger vel i hvor mye jeg har igjen for dette økonomisk :lol:
Evt. ligger forskjellen i antall deltakere, hva som tilbys av varm/kald drikke, grill osv., samt *kremt* kanskje hvor mange dager med kjøring det faktisk er snakk om? :twisted:
Sorry Chris, ikke meningen å ødelegge tråden din, men jeg klarte ikke å la være å mobbe deg litt her. Det her er ikke akkurat noen gullgruve for meg heller :lol:

Når det er sagt så slenger jeg meg på oppfordringen din om at flere bør dukke opp. Dette er grisegøy!

Tenkte kanskje å svinge bortom dere på lørdag selv. Ikke for å kjøre, men kanskje for å tigge meg til en sitte-på-tur med deg Christian? Ser for meg at ispigg på bilen din er en interessant (les: skremmende) opplevelse ;)
-
Mvh Ronny
Treffansvarlig IDCN Vintertreff Dagali 2006
For tiden uten Impreza selv :oops:
Hehe, ikke ødelegg argumentasjonen min nå :wink:
Bare kom en tur du, pus, skal lufte deg jeg :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11