TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #416972  av hmsilset

ArildM skrev:Jeg er litt usikker, men tror det spilles av i 320kbps via Bluetooth, jeg har egentlig ikke fått stilt inn anlegget og hørt så mye på det siden jeg bare har spilt litt til og fra jobb i de siste dagene :) Bluetooth greia funker uansett veldig bra :)

Tror kanskje det er feil på forsterkeren i Smokey, lyden veksler periodisk fremdeles litt i hvor høyt det spiller mellom høyre og venstre :?

Det kan være brudd i venstre dør.Ledningene der.Har ordnet de 2 ganger på 6 år.Typisk mk2 feil :p
 #416982  av ArildM

Takk for tipset :D
 #417101  av Astro

Mangler bare div kamera i front nå,så vi kan nyte en spinningtime i Smokey :D
 #417102  av ArildM

Hehe ja :D
Kunde har bestilt 3D fullHD kamera til en vanvittig sum nå, så det blir neste ;) Er ikke akkurat i actionkameraformat da :oops:
 #417306  av ArildM

Hvordan fikser du bruddet i dørene hmsilset?
Kikket raskt i dag og ser at det er koblet opp via noen originale forsterkere +++
Hvordan har folket koblet opp sitt anlegg egentlig? Merket at når jeg fjernet original forsterkeren så ville ikke hovedenheten min slå seg på.

Kanskje man skulle ta en kjemperunde og rydde ledningsnett i helga? Fjerne alt av det originale og legge opp nytt? Noen som har gjort dette? Vært fint å få frem noen ledninger med litt kvadrat på frem til dørene i høyttalerene :roll:
 #417341  av hmsilset

ArildM skrev:Hvordan fikser du bruddet i dørene hmsilset?
Kikket raskt i dag og ser at det er koblet opp via noen originale forsterkere +++
Hvordan har folket koblet opp sitt anlegg egentlig? Merket at når jeg fjernet original forsterkeren så ville ikke hovedenheten min slå seg på.

Kanskje man skulle ta en kjemperunde og rydde ledningsnett i helga? Fjerne alt av det originale og legge opp nytt? Noen som har gjort dette? Vært fint å få frem noen ledninger med litt kvadrat på frem til dørene i høyttalerene :roll:

Jeg gjør som jeg altid gjør.Leier folk til å gjøre det :) Han som ordna det begge gangene skøyta på og gjorde det skikkelig, men mente det skulle vært lagt opp nye.Var mere ledninger på denne når jeg kjøpte den.Ble fjernet mange titalls meter med ledninger..Dette ble gjort på verksted på en liten time.
 #417348  av ArildM

Hehe, jeg tar det i helga hvis det blir bra vær :) Fjerner de originale forsterkerene og ledningene tilhørende dette. Var myye ledninger til overs såvidt jeg kunne se men så er jeg litt perfeksjonist også :) Oppdateringer kommer når jeg orker å starte med dette prosjektet :)
 #417442  av ArildM

Hei

Ennå intet svar og ansvarserkjennelse fra motpart.

Vi purret motpart 16.08 og har saken på oppfølging.

Eivind Lia | FAGSPESIALIST | DnB Skadeforsikring Skadeoppgjør - Bil/Båt

DnB Skadeforsikring AS
Tlf.: 04818

Blæ, TTT....
 #417463  av ArildM

Tjaa, vi får se vi får se :wink:
 #417498  av DanielJ

ACR såklart...
 #417506  av ArildM

Spørs nok om jeg ikke kommer en tur. Tør ikke love noe som helst.

Bestilte nye leds for å ha i dashen, de jeg monterte hadde ekstremt dårlig spredning. Prøvde noen lyssterke røde (70lumen?) og en annen variant av hvite som lyser 360grader. Ellers blir det fjerning av originale forsterkere og ledningsnett til anlegget. Irriterer meg at det bare er lyd på den ene siden, men det blir en storjobb, så jeg tar det ikke med en gang. Ellers er det vel ikke lenge igjen til vintersesongen slår inn. Blir kjipt å kjøre Mazda :(
 #417996  av ArildM

Kjørt 50 mil med Smokey i helga, herlig tur, digger denne bilen 8)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 74