Helt enig, liker å holde på med sånne småting som man kan gjøre for å få bilen helt perfekt. Takk for delenummer! Ble som sagt tidligere litt småplukk i dag

For å shine litt, og få mitt personlige preg på bilen
Stjal girkule fra Bandit (AW11en):
Må ordne meg gjengeverktøy siden Momo girkulen satt med umbrako som hadde ødelagt gjengene. Ellers bra
Sånn ser den småslitte spilleren ut:
Tenkte jeg skulle sette inn en annen Pioneer spiller jeg har liggende, men den hadde bare en linjeutgang, så jeg avventer litt. Skal ha en 1din spiller, også skal jeg bestille oppbevaringsrom under for å ha mobilen liggende i, finner ingen plass til å ha den i nå
Ala dette:
Metall "bezel" over instrumentpanelet, ikke helt min smak
Først tenkte jeg bare å ta ut spilleren for å bytte til den andre, men det ballet jo fort litt på seg:
Og plutselig ble det slik:
Hehe, var greit å trø varsomt når man skulle ut av bilen i dag:
Av med metallbezeln:
Under der var masse hvit gammelt lim og silikon. Slet lenge med å få det av helt til jeg fant ut at skosmurning på boks tok både limet og silikonet. Ble ikke helt 100%, mulig jeg tar en runde til når jeg får et sett med hvite dioder til dashen.
Og på plass igjen:
Mulig jeg også bytter ut "plastglasset" fermpå instrumentpanelet, hadde vært pent med et blankt og ikke ripete nytt ett
Smådetaljer:
Til venstre var noe gråbrun "ull" som stikker ut når man tilter rattet helt ned. Hadde på plastfornyer med mye sort pigment som jeg smurte den inn med og da ble den sort sånn som du ser til høyre på bildet. Smådetaljer som jeg liker å flikke på
Plagdes også med at USB laderen til sigarettenneren var veldig dårlig kontakt på, fant ut hvorfor i dag:
Så da var det bare å demontere, pusse ned og montere sammen igjen:
Gikk med mye plastfornyer i dag, pusset tilogmed baksiden av deksler, og i alle krinker og kroker bak om de forskjellige panelene. Litt perfeksjonist på enkelte måter
Nesten ferdig:
Ferdig, ish:
Fikk egentlig ikke tatt noen gode bilder av sluttresultatet, men jeg ble i alle fall fornøyd.
Måtte le når jeg så denne i går:
Her kan du grille loffen din, tralalala:
Skulle egentlig vaske bilen, men da startet det å regne. Mer kommer etterhvert som ting skjer.