TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snart stÃ¥r det en MR2 i gÃ¥rden! *Oppdatert!!*

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#123123  av Master

Grattis! Enda en som klarte spareprosjektet.... velkommen i klubben! Ta godt vare på gliset da ;)

#123135  av Fredrik

BrennaRacing skrev:Er det den som står i bærum som har gått 260 tusen eller no?? Ikke for å legge en demper på stemningen din, men hvis det er den bilen jeg mener så har den ligget ute for salg i nesten et halvt år...Men hvis eieren skal ta eu kontroll på den så er vel alt i skjønneste orden får vi håpe :D
Det er den ja..
NÃ¥ er det vel flere MR2`ere som har liggi lenge til salgs ;)

EU-kontroll blir tatt til uka før jeg henter bilen :)

Master;
Ja, er det ikke deilig :lol:

Takker så mye for gratulasjonene :D

#123139  av lasse

Jeg ga 3700,- for full understellsbehandling på min, da inngikk sprøyting av hele bilen under med tykkstoff, og sprøyting av absolutt alle hulrom i bilen med tynnstoff (dører, bagasjeluke, motorlokk og sikkert en haug av steder jeg ikke vet om) har hatt bilen på bukk med en mekaniker kompis, og han sa han aldri hadee sett et så tykt lag med tectyl...
Fikk gjort det på gjersjøen antirust, absolutt å anbefale, de tar ting veldig seriøst.
Dattera til han som driver stedet har en strøken MR2 mk1 8)

#123145  av BrennaRacing

Fredrik skrev:
BrennaRacing skrev:Er det den som står i bærum som har gått 260 tusen eller no?? Ikke for å legge en demper på stemningen din, men hvis det er den bilen jeg mener så har den ligget ute for salg i nesten et halvt år...Men hvis eieren skal ta eu kontroll på den så er vel alt i skjønneste orden får vi håpe :D
Det er den ja..
NÃ¥ er det vel flere MR2`ere som har liggi lenge til salgs ;)

EU-kontroll blir tatt til uka før jeg henter bilen :)
Det har du helt rett i....Så hvis (når) den går gjennom eu kontrollen så er vel alt bra... :D

Du kommer ikke til å angre når det gjelder valg av biltype hvertfall :D

#123158  av perchr

grattis med ny bil ja! du blir nok kjempefornøyd 8) :)

#123207  av aneriks

gratulerer med ny bil :) er det den bilen som pleier og stå på storo (torshov) ?? samme farge og felger i alle fall

#123260  av Johnny_Bravo

grattis med ny bil da. tøff den da :)

#123323  av Fredrik

aneriks skrev:gratulerer med ny bil :) er det den bilen som pleier og stå på storo (torshov) ?? samme farge og felger i alle fall
Veit ikke..
Eieren bor i hvertfall rundt omkring Nordstrand (Oslo)..

Takker for alle tilbake-meldingene :D

#123348  av BrennaRacing

Bor han på Nordstrand??? Husker du hvilken vei?? Har aldri sett den her borte hvertfall...Når jeg så på den, så bodde han i bærum, men det kan jo hende den ble solgt da

#123358  av Fredrik

Toppåsveien... Veit ikke om det blir Nordstrand eller hva det blir jeg, men er i hvertfall ikke mange minuttene unna ;)

#123397  av BrennaRacing

Toppåsveien ja...Det er ikke nordstrand...Toppåsen heter det, ligger mellom prinsdal å holmlia tror jeg :D

#123629  av Fredrik

Greit.. Er ikke så kjent i området :P
Men det er ikke langt unna Nordstrand... Hehe...

#123642  av BrennaRacing

Fredrik skrev:Greit.. Er ikke så kjent i området :P
Neida...Er ikke såååå langt :D

Syns du er flink jeg :lol:

#123645  av lasse

Hmmm, rart jeg ikke har sett den, bor jo et steinkast unna toppåsen skole...

#123648  av Fredrik

BrennaRacing skrev:
Fredrik skrev:Greit.. Er ikke så kjent i området :P
Neida...Er ikke såååå langt :D

Syns du er flink jeg :lol:
I know 8)

lasse; Trur han har hatt den en stund, så det er isåfall ganske tilfeldig at du ikke har sett den ;)