TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snart stÃ¥r det en MR2 i gÃ¥rden! *Oppdatert!!*

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #123020  av Fredrik

Har vært å sett på en MR2 (91-modell) i Oslo idag og nåværende eier skal bytte bærearmen på venstre side foran og ha den på EU-godkjenning.. Det skulle han få gjort i løpet av neste uke og jeg kan mest sannsynlig hente den om ei uke! :D

Så da har jeg endelig nådd målet (for de som har fått med seg spareprosjektet mitt)
8) :twisted:
Deilig!

Har allerede masse planer for bilen, så jeg må nok fortsette å spare litt ;)
Vedlegg
=D
=D
820526-bilde1-cimg0419.jpg (78.59 kiB) Vist 218 ganger
Sist redigert av Fredrik den 02 sep 2005 13:45, redigert 1 gang totalt.

#123021  av lasse

Gratulerer!
Nydelig bil, du kommer til å ha myyyye moro fremover...

#123023  av mr.two

Høres bra ut ! Gratulerer så mye ! Imponert over at du klarte det..å spare penger er hardt :wink:

#123025  av Fredrik

Takk, takk!

Ikke det letteste jeg har gjort, nei.. Har alltid brukt godt med penger.. Hehe..

Er en skikkelig lettelse at bilen er helt fri for lån..!

#123029  av andre 1

gratulere så masse ,sikkert en god følese å vite at du snart har nådd målet ditt ....

#123034  av jumbo

Konge! Gratulerer!

Må jo være enda mer moro når man har spinket og spart en stund for å oppnå et slikt mål :D

Bilen ser jo nydelig ut hvertfall, ingen tvil om det

#123053  av pkgrette

gratis med bilen... bra du fikk spart opp penger.. ikke enkelt det vet jeg

#123066  av Fredrik

jumbo skrev:Konge! Gratulerer!

Må jo være enda mer moro når man har spinket og spart en stund for å oppnå et slikt mål :D

Bilen ser jo nydelig ut hvertfall, ingen tvil om det
Er ganske bra i lakken.. Er litt steinsprut foran, men det er no man nesten må regne med...

Seter og girkule er slitt.. Får med nytt skinn rundt kula og setene skal jeg få gjort no med..

En annen ting, er felgene.. Syns de passa j***lig bra til bilen.. Og som ett ekstra pluss er det Toyota logo i midten på dem 8)
Vedlegg
820526-bilde3-cimg0421.jpg
820526-bilde3-cimg0421.jpg (69.59 kiB) Vist 1088 ganger

#123069  av GT_rider

fin bil du har funnet deg.. Kjennes nok godt å ha fullfinansiert bilen helt selv ja :D 8)
Blir den brukt til vinteren?

#123071  av Fredrik

Den skal nok brukes på vinteren, skal bare ta en understells-behandling først.. Noen som har ca. pris?

Og hvis jeg får råd, så muligens en overhaling av motoren (får det ganske billig).. Selvom motoren virker helt fin..
Syns det er greit å vite at alt er i skjønneste orden ;)

#123076  av Maverick

Gratulerer med fet bil, den byr på mye morro :)
Nå har jeg ikke en sånn selv, men har kjørt et par og det er morro.

Understellsbehandling? Litt avhengig av type behandling og hvor du vil gjøre det, men rundt 3 høvdinger, tenker jeg :)

#123098  av BrennaRacing

Grattis med snart ny bil!!

Du kommer nok ikke til å angre....

Er det den som står i bærum som har gått 260 tusen eller no?? Ikke for å legge en demper på stemningen din, men hvis det er den bilen jeg mener så har den ligget ute for salg i nesten et halvt år...Men hvis eieren skal ta eu kontroll på den så er vel alt i skjønneste orden får vi håpe :D

Du får skrive en liten post når du får hentet bilen da vettu..

Er vel morsomt å få litt lønn for strevet kan jeg tenke meg...Du har vel spart en god stund nå...

Nok en gang: Grættis med en kjempe fet bil :D

#123101  av Raze_r

gratis med hærlig bil...
kan ikke få bedre :P

jeg understellsbehandlet min i fjord... ga 2000...
men fattern kjenner han kar`n,men er ikke langt unna 2 tenker j

#123105  av Magne

Fredrik skrev:Den skal nok brukes på vinteren, skal bare ta en understells-behandling først.. Noen som har ca. pris?

Og hvis jeg får råd, så muligens en overhaling av motoren (får det ganske billig).. Selvom motoren virker helt fin..
Syns det er greit å vite at alt er i skjønneste orden ;)
Tektyl behandling kosta meg 3000kr.. det ligger vel rundt der omkring vil jeg tippe.. 2-3000 altså..

#123106  av Magne

Åja nå glemte jeg meg helt... :oops:

Gratulerer med ny bil! Mye masse mere enn masse morro som venter deg! :twisted: