TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lurere pÃ¥ Ã¥ kjøpe downpipe, noken som har ergaringer Ã¥ dele?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#134784  av CelicaGT

Eg får sende ein mail.
Har lett å bli sånn at dårlig rykte sprer seg fortere enn godt rykte. :-)

#135493  av CelicaST205

Hadde ikkje kjøpt den.
har den sjølv, passformen er dårlig på min st205 og den ruste.
viss du vurdere å kjøpe mailfold må du ikkje kjøpe det. den passe ikkje litt eingong. kanskje på 2.2L

#135517  av mr.two

CelicaST205 skrev:Hadde ikkje kjøpt den.
har den sjølv, passformen er dårlig på min st205 og den ruste.
viss du vurdere å kjøpe mailfold må du ikkje kjøpe det. den passe ikkje litt eingong. kanskje på 2.2L
Ohh yeah...litt backup gjorde seg..

#135559  av Christian

Det er en viss forskjell på manifoilder og på en enkelt downpipe da. Skal ikke krangle, men det virker for meg som om manifoldene har hatt mange problemer, og ikke downpipene.

Min er i alle fall helt fin ennå. Og igjen : Man må se på prisen også :wink:

#135589  av CelicaGT

Skal kun skifte downpipen. Manifoil får eg heller skifte visst eg ein gang skal ha "litt" meir hest :-)

#135602  av Daniel_hoy

Har den downpipen selv. Ingen problemer med den. Å det eneste som har rustet der er boltene til lamdasonden. Resten ser nesten ut som da den kom. Bortsett fra at du ser at den har vært varm. Passformen var også bra på den. Så tenk litt på prisen også. Jeg betalte litt over 1000 lappen levert på døra. Kom i posten på under ei uke.

#135615  av PÃ¥l

Dette er vel ikke helt off-topic: Har noen hatt problemer med utslipp i forbindelse med EU test når dere har byttet til downpipe med større diameter? katten er jo borte også.... og hva med større eksos fra motor og ut?

#136992  av AeZ_

CelicaGT skrev:Eg får sende ein mail.
Har lett å bli sånn at dårlig rykte sprer seg fortere enn godt rykte. :-)
Har du fått noe svar???
Må ha downpipe nå, siden min aussie begynner å råtne helt.. Er 2 store hull osv....

#136994  av FireWalk

AeZ_ skrev: Har du fått noe svar???
Må ha downpipe nå, siden min aussie begynner å råtne helt.. Er 2 store hull osv....
har SS pipa jeg og.. funker fett den.. ingen tegn til slitasje eller rust så langt, ser fremdeles like fin ut. Fulgte med støttebrankett også som festes til blokka, så jeg tror ikke jeg kommer til å å noen problemer med den.. i så fall skal dere få vite om det.. :)

#137118  av CelicaGT

Blir til at eg bestiller den ss dp'en. Har berre eit par ting som må ordnast før eg bestiller. Manifoilen skal planslipast. Skal ha barnedåp :-) . Alle dårlige deler i forstilling skal skiftast.