TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forsinka vippelys. - Omkobling av lys?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#3485  av chris

oppdaga at jeg ikke var så stø i nederlandsk.
får prøve jensi sin beskrivelse ;)
 #3508  av ToyotaExtreme

har en 91-mod celica, lurer på noen her vet om det med vippelyktene gjøres likt på celica`en også? irriterer meg litt at lyktene blir stående oppe når jeg bruker park+kurvelys. problemet med pæreskift kan vel ordnes med sette på en bryter på den ledningen som evnt skal kuttes?

M.V.H
Kenneth

#3513  av chris

det er en mulighet. eller la lysene stå på når du bytter pære? ;)
 #3521  av MR2turbo

ToyotaExtreme skrev:har en 91-mod celica, lurer på noen her vet om det med vippelyktene gjøres likt på celica`en også? irriterer meg litt at lyktene blir stående oppe når jeg bruker park+kurvelys. problemet med pæreskift kan vel ordnes med sette på en bryter på den ledningen som evnt skal kuttes?

M.V.H
Kenneth
Skulle tro at det var likt.. Men har du sjekket på denne siden: http://www.gtfour.com Kansje du finner noe info der?

#3532  av CelicaTurbo

trodde den nederlandske siden hadde et enkel tegning av dette som alle kunne forstå jeg, og menyene trodde jeg var engelsk? Var ihvertfall det før :)

Ellers angående Celica aner jeg ikke om det går ann og jeg tror ikke jeg har sett noen artikler på det noensinne men det går gjerne ann å sammenligne sikringsboksen med MR2'ens og se om man ser noen likheter? Det er jo ofte gjenbruk av deler og teknikker på biler fra samme produsent da :)
 #101612  av Mr.Maximuz

detta må prøves! skulle jo tro den forsinkelsen skulle kunne forandres med en liten motstand..men nå har jeg ingen koblingskjema for kretsen..

(en tidsmotsand består bla. av en motstand, hvis man plasserer en i serie blir motstanden mindre enn den minste..dette burde iallefall halvere tiden)

Hvis noen har koblingskjema, eller kan få tak i rop JAA!!! :!: :!: :P

lenge siden elektronikken på grunnkurs..men verdt å kikke litt på.