Tror bilsenteret jeg meldte meg inn hos er tilknyttet Kongsberg Næringspark, og kun er for ansatte "innenfor portene". Jeg måtte hvertfall oppgi lønnsnr da jeg meldte meg inn...
Uansett - et bra tilbud er det... 35 øre rabatt på drivstoff, gratis vaskehaller (dog poletter til høytrykksspyler), og verkstedhaller med diverse typer lift kan leies for omkring 40 kr timen. De to fast ansatte mekanikerne (som sikkert vet hva de driver med) tar kun ca 250 kr timen
Når bensinstasjonen de driver til og med er Shell, hvor jeg har minst to andre typer rabatt fra før, begynner dette å bli virkelig lukrativt... De 85 kronene det koster i året (!) er vel verdt pengene!
BTW: Om det er noen som har lyst til å tipse meg om hvor jeg starter mtp bytte park/blinklys, er dere hjertelig velkomne... (Klarer meg vel selv med litt research, men takker ikke nei til hva enn hjelp man kan få)
Lugget ut stereoanlegget i dag (original toyota). Litt blandede følelser for _det_ opplegget: Sinnsykt enkelt og greit når man har vært gjennom det en gang, men litt krokete første gangen. En liten bonusfrustrasjon på tampen: Glemte selvsagt å plukke ut CD-plata som sto i spilleren før jeg koblet den fra
Enda en ting til! Er det noen som har tips/advarsler/henvisninger mtp hvordan jeg kobler opp antennemotoren til en tredjeparts stereo, f.eks Kenwood?