TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høyreratt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#13846  av chris

@lpher skrev: Dessverre som i 'bomring er ukult' :D
Jeg har hatt kortet så lenge jeg..at jeg husker åssen det var uten alle bomringene :D ....det var på den tida at okstadbakken var 2 felt bedover på morran...og 2 felt oppoverpå ettermiddagen....regulert med lyssignaler...var duket for trøbbel det med trøtte trøndere bak rattet...husker du det?

Angående Qfree.....i know....var kunde av meg i min forrige jobb de :)
Noget spesiell han gründeren der kan man si...ehh....eksentrisk?

@lpher
JEG husker i hvert fall det. Sykt farlig da, å dele midtfeltet på den måten der. Var en del ulykker såvidt jeg husker?
Bomring er ukult ja, men brikken er kjekk. Bruker de ikke samme brikke i Oslo tro? Vet man kan kjøre Oslo-abb og Trondheim-abb på samme brikke. Rart Bergen kjører det gamle systemet ennå.

#14032  av Erlend

Tror ikke jeg tar sjansen på høyreratt likevel, jeg kunne ha levd med å ikke kjøre forbi trailere, men det at bilen blir veldig vanskelig å selge liker jeg ikke. Klart, sånn det er nå ser jeg ikke for meg at jeg noen gang kommer til å selge, men for å være realistisk...
FÃ¥r heller importere en som delebil en gang :D

#14048  av chris

Erlend skrev:Tror ikke jeg tar sjansen på høyreratt likevel, jeg kunne ha levd med å ikke kjøre forbi trailere, men det at bilen blir veldig vanskelig å selge liker jeg ikke. Klart, sånn det er nå ser jeg ikke for meg at jeg noen gang kommer til å selge, men for å være realistisk...
FÃ¥r heller importere en som delebil en gang :D
Å selge en MR2.. det går ikke an.. ;)

#14115  av Erlend

Du er prima eksempel på det du, Christian ;) Såklart jeg skal følge standarden du har satt! Hrm...så langt det går såklart. Hvis det blir hus og stasjonsvogn i fremtiden får jeg bare prøve å gjemme MR2en under en presenning et sted og si at jeg har solgt den :lol: Heller ta opp nytt lån for å skaffe pengene til Avensisen... hehe!

#14149  av chris

Erlend skrev:Du er prima eksempel på det du, Christian ;) Såklart jeg skal følge standarden du har satt! Hrm...så langt det går såklart. Hvis det blir hus og stasjonsvogn i fremtiden får jeg bare prøve å gjemme MR2en under en presenning et sted og si at jeg har solgt den :lol: Heller ta opp nytt lån for å skaffe pengene til Avensisen... hehe!
Akkurat, og du har skjønt det ;)
Nei, jeg lar nok MR2'en bli bil nummer 2 når den tid kommer ja. Ikke snakk om at jeg selger den. Nekter!! ;) Men motoren blir nok bytta med tid og stunder ja ;)

Btw.. avensis? var det ikke Caldina som var tingen da? ;) :D