Må faktisk si jeg har hatt flaks og møtt mest gammle karer som ikke er drittsekker for det meste, ble stoppet i 125kmt i 50 sona på jobb, fikk kjeft. Møtte politiet i hastigheter langt over 180 flere ganger på jobb uten at de har snudd. Blitt stoppet for kontroll og ikke hatt med lappen over 20 ganger uten og måtte betale, møtte politiet i 170+ i påsken, hadde skikkelig sladd pga en dump i veien, fikk 3600 i bot og en prikk for og ha kjørt i 100 i 80 sona,og de gjorde meg oppmerksom på at det ikke var første gang jeg var "ettersøkt" ble stoppet av 2 politistudenter, hadde totalt misshandla dekk på alle 4 hjul, alt de bemerket var, kul bil,du holdt jo grensa,sikkert ikke lett det, og du dissa dekka var lovlig slitt, la meg flat og skyldte på ACR. Ble ønsket god tur videre om jeg byttet innen kort tid. Kunne ramset opp i det uendelige, villmanskjøring i strømmen midt på natta om vinteren, di i sivilbilen hadde bare sett en rød strek i snøføyka som kom sidelengs forbi med flammen ut av potta, fikk bare beskjed om og leke et annet sted. Nå har alle disse episodene skjedd om natta for det meste da. Men på den andre siden ser jeg ofte hvor RASSHØL di kan være mot folk med annet en standard familiebiler, blir sykt provoset over måten di oppfører seg ovenfor de lokale bilintreserte. Teknisk i hue og rævva, oioi du kjører jo med 17 tommere på bilen din, denne skal vel ikke ha mer en 15 tomm denna, og vips enten må bilen stå,eller rett ned på biltilsynet og prøve og få den godkjent, noe du ikke får fordi alle der nede er en gjeng misshandla rasshøl som blir knulla i rævva av den lokale politimesteren. Har aldri glist så mye som da jeg sneiet ene barteprydede tosken fra biltilsynet på romerike. De hadde beltekontroll i lørenskog på kvelden, pluttselig ser han vist noen uten belte, løper pluttselig ut rett forran meg med den lekkre gule refleksvesten sin og snurrebarten sin aggresivt gredd bakover, løper etter bilen i et forsøk på og stoppe den, jeg måtte bråbremse, åpner døra mi og hyler og skriker en god glose med stygge ord etter han. Satan,har aldri bannet så mye og kjefta ut et meneske før. Håpet det skulle bli en reaksjon da jeg kjørte en uniformert tjenestebil. Men dritten bare sto der og så dumt på meg. Hvem hadde fått skylda om jeg traff han tro?? Meg det, ville automatisk mistet lappen,jobben osv.
Håper heller de kunne brukt tiden på og ta de som virkelig kjører som noen tullinger, istedenfor og bare gå etter de uskyldige, men det er jo de som er lettest og få tak i, og der pengene er. Hadde jeg fått en smekk slik jeg oppførte meg i trafikken før, selv om det høres banalt ut kjørte jeg med hue selv om jeg kjørte hardt,men uhell kan jo skje, ville ikke hatt problem med og mistet lappen og sona og alt det der da, for da hadde jeg fortjent det, men en gutt som har brukt all sin tid og alle penger for og style sin egen bil og kansje senket den litt og fått på noen kule felger, hva galt har han egentlig gjort for og fortjene og bli behandlet som en kriminell bil bølle?
Jeg skjønner det ikke, og det er jo artig og lese i avisa at politiet sammen med biltilsynet sier de nå skal ta tak i bilungdommen på romerike. SLik jeg ser det gjør de ikke noe galt som er og bry seg om.
Håper heller de kunne brukt tiden på og ta de som virkelig kjører som noen tullinger, istedenfor og bare gå etter de uskyldige, men det er jo de som er lettest og få tak i, og der pengene er. Hadde jeg fått en smekk slik jeg oppførte meg i trafikken før, selv om det høres banalt ut kjørte jeg med hue selv om jeg kjørte hardt,men uhell kan jo skje, ville ikke hatt problem med og mistet lappen og sona og alt det der da, for da hadde jeg fortjent det, men en gutt som har brukt all sin tid og alle penger for og style sin egen bil og kansje senket den litt og fått på noen kule felger, hva galt har han egentlig gjort for og fortjene og bli behandlet som en kriminell bil bølle?
Jeg skjønner det ikke, og det er jo artig og lese i avisa at politiet sammen med biltilsynet sier de nå skal ta tak i bilungdommen på romerike. SLik jeg ser det gjør de ikke noe galt som er og bry seg om.
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000