TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn treff nord -> sommertreff?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#152600  av CelicaTurbo

Tore skrev:OKI, da BEFALER jeg fullt mønstring av mannskap, i år skal det maaange fler oppover enn i fjor! CelicaTurbo; skal jeg begynne å fikse noe, eller vil du styre sakene? Evt kan jo noen av våre folk på Mo få i oppgave å fikse det som skjer utenfor banen??? Skal snakke med de andre arrangørene i kveld, så skal jeg fikse ts-ogn rabatt som i fjor, og mulighet for å merke av i påmeldingen at man er med ts-ogn...

Skal pønske på område, om vi flytter eller finner en løsning på vannpyttproblemene :lol:
er en gruppe fra klubben som skal se på organiseringen fra vår side men medlemmene i gruppen er ikke endelig spikret så derfor er det ikke annonsert hittil. Sommertreff crew kommer nok til å bli kontaktet ganske så snarlig angående avtaler og løsninger ;)

#152601  av Tore

CelicaTurbo skrev:
Tore skrev:OKI, da BEFALER jeg fullt mønstring av mannskap, i år skal det maaange fler oppover enn i fjor! CelicaTurbo; skal jeg begynne å fikse noe, eller vil du styre sakene? Evt kan jo noen av våre folk på Mo få i oppgave å fikse det som skjer utenfor banen??? Skal snakke med de andre arrangørene i kveld, så skal jeg fikse ts-ogn rabatt som i fjor, og mulighet for å merke av i påmeldingen at man er med ts-ogn...

Skal pønske på område, om vi flytter eller finner en løsning på vannpyttproblemene :lol:
er en gruppe fra klubben som skal se på organiseringen fra vår side men medlemmene i gruppen er ikke endelig spikret så derfor er det ikke annonsert hittil. Sommertreff crew kommer nok til å bli kontaktet ganske så snarlig angående avtaler og løsninger ;)
Oki, vi venter bare på dere, så fikser vi det sammen!

#152627  av Morten

Kjelliken skrev:.....Og hvis markus og morten tar turen oppover denne gangen også henger vi oss på i år også vil jeg tro.. :wink:

http://www.sommertreff.no/index.php?opt ... &Itemid=17

*Hint* se på plass #16 og plass #41! :mrgreen:

#152715  av chris

Har meldt meg på jeg også.. og denne gangen skal jeg BO på banen :D

#152717  av Zepticon

Er vel helga etter at jeg er ferdig med siste eksamen, så kansje jeg trenger å avreagere litt med å kjøre gris på bane :twisted:
Ikke at mazdaen går så jævli bra da, men arti å stikke innom en tur om så bare for å hilse på folket og se på biler :D

Må man melde seg på bare for å komme å se en ettermiddag eller?

EDIT: en liten sjekk så ser man jo at det koster en hundrings å være publikum 8) Om ting klaffer så kansje man stikker innom :)

#152718  av Lilli

Her er det bare å melde seg på!! :)
PS noe jeg alt har gjort! OG jeg gleder meg som en unge på juleaften!
Er alt i gang med å få til felleskjøring for oss nord for Mosjøen.

#152775  av jan-erik

Påmeldt jeg også! Begynner å bli tradisjon dette. Oppover for 3. året på rad! Dette er for meg årets bilhappening :D

#152851  av elino

Jobber med å få Are`s supra på henger oppover....den er litt tørst :roll:
201 m hmmm...da må vi ha med draghjula også :D moro
Ser ut til at vi kjører NA nordover hvis det ordner seg med skyssen til den røde.
WOHO...vi gleder oss allerede :D

#152879  av chris

Blir felles kjøring, som i fjor, fra Trondheim og oppover. Møtes på IKEA i Trondheim på et bestemt klokkeslett om morgenen.

#152885  av Zepticon

chris skrev:Blir felles kjøring, som i fjor, fra Trondheim og oppover. Møtes på IKEA i Trondheim på et bestemt klokkeslett om morgenen.
PÃ¥ fredagen dette? Tror jeg hiver meg med da 8)

#152923  av chris

Zepticon skrev:
chris skrev:Blir felles kjøring, som i fjor, fra Trondheim og oppover. Møtes på IKEA i Trondheim på et bestemt klokkeslett om morgenen.
PÃ¥ fredagen dette? Tror jeg hiver meg med da 8)
Fredag morgen ja. :) Blir en bra kolonne :)

#152945  av CelicaTurbo

jeg stenger da dette temaet, sidet det er erstattet av:

infotråd om 2006 treffet i nord:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=13472

invitasjon/organisering av kolonne til 2006 treffet i nord:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=13477