dette høres jo supert ut

gler meg allerede som en unge og glemmer sånn halvveis at det fremdeles er "lenge" til

Var konge-skøy på hotellet ifjor iallefall

Så blir nok hotell-leie på meg iår også. reserverer så fort ts-ogn avtale/rabatt er i havn

Plassen ifjor var veldig bra den, men som sagt lenger opp her så var det en del banning pga grus

Likte derimot at det var "vår" plass..

Skulle ha satt opp sperring iår så vi slipper disse VAG bilene som kom og stjal plasser nå og da.
dca skrev:
Jeg har veldig lyst til å stikke oppover ihvertfall!
vært gøy å sett acr!
hvordan er det der? mye banekjøring? er vel ikke like "kaos" som på rudskogen? tenker da på at kun de som kommer 1dag før portene åpner får komme seg på banen og sånn?
hvilke biler kjører på bana? kun verstinger eller er det sånn at man kan prøve en treig lexus på trygt vis?
lurer på mye her nå men...
SÃ¥ bli med da!

Er kjempegøy. Er mye banekjøring for de som ønsker det og mye annet for de som ønsker det

er ikke sånn "kaos" som du nevner her nei. De har teknisk godkjennings-sjekk av bilene helt fra portene åpnes til langt på kveld på fredagen

Alt fra værstinger til sure volvoer kjører på banen så å hive utpå en "treig" lexus har ingenting å si. Lærer deg godt bilen i kjenne iallefall! Er også satt opp eget program på søndagen for de som har "tregere" biler, familiebiler o.l
se
http://www.sommertreff.no for info
Kjelliken skrev:
som sagt her jeg veldig lyst til og ta turen oppover men er usikker på årets økonomi.
DU skal IALLEFALL være med iår

Gøy å bli kjent med deg ifjor

86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS,
www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser