TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn treff nord -> sommertreff?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #152389  av sindrejl

Blir det iår som ifjor at vi tar ts-ogn treff nord samtidig som sommertreffet juni? Hadde iallefall vært flott det, tror det er sterkere interesse og blir bedre fremmøte iår.. noen som har noen planer eller vet hvordan dette blir? Og har noen pratet med sommertreff gjengen om ts-ogn priser? :)
 #152393  av Tore

sindrejl skrev:Blir det iår som ifjor at vi tar ts-ogn treff nord samtidig som sommertreffet juni? Hadde iallefall vært flott det, tror det er sterkere interesse og blir bedre fremmøte iår.. noen som har noen planer eller vet hvordan dette blir? Og har noen pratet med sommertreff gjengen om ts-ogn priser? :)
Fra Sommertreff's side vil vi gjerne gjenta fjorårets ordning :D
Ut fra interessen her på forumet, virker det som om oppmøtet kan bli en del bedre, mange som har lyst å prøve seg på en "fullsize" bane med racing-asfalt, hvertfall! Hadde vært bra om vi bestemte dette relativt kjapt, så kunne vi fikset et litt mer organisert ts-ogn treff, med litt aktiviteter om kvelden, bedre område/stand på banen og evt overnatting på samme sted...bare en tanke...eller to...

Men vi har starta planleggingen av treffet nå, blir 9-11 Juni, så skal vi ha ts-ogn priser på påmeldingen (ala i fjor) må dette fikses relativt kjapt! (Noen må ta en sjefsavgjørelse om dette skal bli landstreff Nord i år)

#152429  av tojo

:D Tror vi satser på et Landstreff Nord ja :wink:
Som det ble sagt fra Tore "så kunne vi fikset et litt mer organisert ts-ogn treff, med litt aktiviteter om kvelden, bedre område/stand på banen og evt overnatting på samme sted."

Hadde jo vært greit å hatt samme område/stand som i fjor! (bak depoet)
Ang overnatting på samme sted,prøvde vi på dette i fjor.(Meyergården Hotell,vi hadde rabatt) Var endel Ts-ognere der,men ikke alle.
Coolt hadde vi det iallefall :D
I tillegg hadde vi rabatt på Pizza(Dolly) og pils(i baren) :D

Vi får satse på enda mere aktiviteter på kveldene og det sosiale + selvfølgelig enda mer rabatter.

OBS! å ikke glem at Toyota Nordvik var behjelpelig med en mekaniker +++ hele helgen(stor ros til denne karen og Toyota Nordvik:D )
Mye av dette takket være en her på forumet som jobber hos Toyota :wink:

Så la 2006 treffet bli en enda større høydare. :twisted:

#152431  av dca

Jeg har veldig lyst til å stikke oppover ihvertfall!
vært gøy å sett acr!
hvordan er det der? mye banekjøring? er vel ikke like "kaos" som på rudskogen? tenker da på at kun de som kommer 1dag før portene åpner får komme seg på banen og sånn?
hvilke biler kjører på bana? kun verstinger eller er det sånn at man kan prøve en treig lexus på trygt vis?
lurer på mye her nå men...:)

#152444  av Kjelliken

:D som sagt her jeg veldig lyst til og ta turen oppover men er usikker på årets økonomi.

Var kanon artig i fjor vi var noen som lå på hytte like forbi ACR der er det god plass til hele TS-OGN gjengen vil jeg tro.
Og bare fem min fra selve banen.
Og vi kan handle alt vi trenger på nærbutikken om vi skulle grille og slikt utpå kvelden.

Er gode muligheter for mat laging og hygge der også.
Men om folk helst vil være nede i mo så er jo det greit det også.

All ros til toyota butikken der oppe som hadde kjempe service hele helgen. :D

#152458  av @lpher

tojo skrev: :D Tror vi satser på et Landstreff Nord ja :wink:
Coudnt agree more :D
tojo skrev:
Som det ble sagt fra Tore "så kunne vi fikset et litt mer organisert ts-ogn treff, med litt aktiviteter om kvelden, bedre område/stand på banen og evt overnatting på samme sted."
Spikern på hodet! :)
tojo skrev:
Hadde jo vært greit å hatt samme område/stand som i fjor! (bak depoet)
Kurant plass det :) Var noe banning over en dam og noe grus å no greier i fjor...menneh...selve plasseringa var bra den :)
tojo skrev:
Ang overnatting på samme sted,prøvde vi på dette i fjor.(Meyergården Hotell,vi hadde rabatt) Var endel Ts-ognere der,men ikke alle.
Sant nok...men vi burde satt opp ett program før vi drar nedover...slik at vi alle har noe å forholde oss til...slik at man tilenhver tid vet å finne TS_OGN folk :) Var litt sånn..."feck...må henge oss på her nå...for ikke å gå glipp av noe" :D MEN...jeg må vel legge til at dette blir mer prekert på kveldstid :D
tojo skrev:
Coolt hadde vi det iallefall :D
DET...skal være sikkert! :D
tojo skrev:
I tillegg hadde vi rabatt på Pizza(Dolly) og pils(i baren) :D
EH?! Fikk ikke med meg det jeg! :D
tojo skrev:
Vi får satse på enda mere aktiviteter på kveldene og det sosiale + selvfølgelig enda mer rabatter.
Yepp :)
tojo skrev:
OBS! å ikke glem at Toyota Nordvik var behjelpelig med en mekaniker +++ hele helgen(stor ros til denne karen og Toyota Nordvik:D )
Mye av dette takket være en her på forumet som jobber hos Toyota :wink:
Helt hinsides det! :D Kongeløsning!
tojo skrev:
Så la 2006 treffet bli en enda større høydare. :twisted:
Yepp...og det blir det! :wink:

#152465  av CelicaTurbo

til info er organisering av dette på trappene så det blir nok treff i år også skal dere se ;)

#152482  av elino

9-11 juni er reservert ACR i år :D
Vi kommer ihvertfall med en av bilene......

#152493  av @lpher

CelicaTurbo skrev:til info er organisering av dette på trappene så det blir nok treff i år også skal dere se ;)
Litt mer info kanskje? :)

#152494  av @lpher

elino skrev:9-11 juni er reservert ACR i år :D
Vi kommer ihvertfall med en av bilene......
Bra! :D

#152498  av CelicaTurbo

@lpher skrev:
CelicaTurbo skrev:til info er organisering av dette på trappene så det blir nok treff i år også skal dere se ;)
Litt mer info kanskje? :)
det kommer tidsnok ;)

#152520  av sindrejl

dette høres jo supert ut :D gler meg allerede som en unge og glemmer sånn halvveis at det fremdeles er "lenge" til :( Var konge-skøy på hotellet ifjor iallefall :) Så blir nok hotell-leie på meg iår også. reserverer så fort ts-ogn avtale/rabatt er i havn ;) Plassen ifjor var veldig bra den, men som sagt lenger opp her så var det en del banning pga grus ;) Likte derimot at det var "vår" plass.. ;) Skulle ha satt opp sperring iår så vi slipper disse VAG bilene som kom og stjal plasser nå og da.
dca skrev: Jeg har veldig lyst til å stikke oppover ihvertfall!
vært gøy å sett acr!
hvordan er det der? mye banekjøring? er vel ikke like "kaos" som på rudskogen? tenker da på at kun de som kommer 1dag før portene åpner får komme seg på banen og sånn?
hvilke biler kjører på bana? kun verstinger eller er det sånn at man kan prøve en treig lexus på trygt vis?
lurer på mye her nå men...
Så bli med da! :D Er kjempegøy. Er mye banekjøring for de som ønsker det og mye annet for de som ønsker det :) er ikke sånn "kaos" som du nevner her nei. De har teknisk godkjennings-sjekk av bilene helt fra portene åpnes til langt på kveld på fredagen :)
Alt fra værstinger til sure volvoer kjører på banen så å hive utpå en "treig" lexus har ingenting å si. Lærer deg godt bilen i kjenne iallefall! Er også satt opp eget program på søndagen for de som har "tregere" biler, familiebiler o.l
se http://www.sommertreff.no for info
Kjelliken skrev: som sagt her jeg veldig lyst til og ta turen oppover men er usikker på årets økonomi.
DU skal IALLEFALL være med iår :D Gøy å bli kjent med deg ifjor ;)

#152551  av GT4 CS

Prøve og få tatt turen iår og, med en bil som endelig virker og dekk med mønster;)
Får ikke takket toyota der nokk for all hjelpen, slik service har jeg aldri opplevd før:) Lurer på om han har fått "sleepern" sin til og gå
Var det noen som sa rabatt på øl??? Fikk jeg aldri med meg hehe

#152580  av Kjelliken

sindrejl skrev:dette høres jo supert ut :D gler meg allerede som en unge og glemmer sånn halvveis at det fremdeles er "lenge" til :( Var konge-skøy på hotellet ifjor iallefall :) Så blir nok hotell-leie på meg iår også. reserverer så fort ts-ogn avtale/rabatt er i havn ;) Plassen ifjor var veldig bra den, men som sagt lenger opp her så var det en del banning pga grus ;) Likte derimot at det var "vår" plass.. ;) Skulle ha satt opp sperring iår så vi slipper disse VAG bilene som kom og stjal plasser nå og da.
dca skrev: Jeg har veldig lyst til å stikke oppover ihvertfall!
vært gøy å sett acr!
lurer på mye her nå men...
Så bli med da! :D Er kjempegøy. Er mye banekjøring for de som ønsker det og mye annet for de som ønsker det :) er ikke sånn "kaos" som du nevner her nei. De har teknisk godkjennings-sjekk av bilene helt fra portene åpnes til langt på kveld på fredagen :)
Alt fra værstinger til sure volvoer kjører på banen så å hive utpå en "treig" lexus har ingenting å si. Lærer deg godt bilen i kjenne iallefall! Er også satt opp eget program på søndagen for de som har "tregere" biler, familiebiler o.l
se http://www.sommertreff.no for info
Kjelliken skrev: som sagt her jeg veldig lyst til og ta turen oppover men er usikker på årets økonomi.
DU skal IALLEFALL være med iår :D Gøy å bli kjent med deg ifjor ;)
Ja var jo kanon i fjor og dette er det treffet som står høyest på ønskelisten min i år.
Blir vel og komme oppover med corollaen tenker jeg. Må jo få prøvd den ut også.. om ikke annet er skjed med celicaen da og at det blir den istedenfor. hmmmm :roll:

Og vi hadde kanon artig i fjor sindre var skikkelig artig og bli kjent med deg og alle de andre der oppe. St205rr var jo artig og bli kjent med vi var og besøkte ham etter treffet oppe i bodø. Og for ikke og glemme Nemi og GT4 CS som vi besøkte uti lofoten også.

Har kun gode minner fra denne turen. Og hvis markus og morten tar turen oppover denne gangen også henger vi oss på i år også vil jeg tro.. :wink:

#152591  av Tore

OKI, da BEFALER jeg fullt mønstring av mannskap, i år skal det maaange fler oppover enn i fjor! CelicaTurbo; skal jeg begynne å fikse noe, eller vil du styre sakene? Evt kan jo noen av våre folk på Mo få i oppgave å fikse det som skjer utenfor banen??? Skal snakke med de andre arrangørene i kveld, så skal jeg fikse ts-ogn rabatt som i fjor, og mulighet for å merke av i påmeldingen at man er med ts-ogn...

Skal pønske på område, om vi flytter eller finner en løsning på vannpyttproblemene :lol: