TheStig skrev:men går virkelig 14" felger på bremsee ?Nei si det..


TheStig skrev:så du er sikker på at du ikke har servo pga utkobbling av ecu? Tenkte siden dere sikkert har kobblet og fikklet med mye forskjellige plugger og ledninger ..Ja den forsvant samtidig som vi koblet fra hele ecuen og fjernet fordeleren for å kjøre doble coiler istedet...
The power steering is activated by a pull-to-ground output from the ECU. Set your Megasquirt (if possible) to turn this output on when the engine is running (>300 RPM).
Larsen skrev:ser ut som at vis du legger denne til jord så vil pumpa til så vil servo styringa starte. Tror den kan reguleres med en spenning mellom 0-5 volt.hva med og bare bruke også koble inn et potensimeter? da kan du justere hvor hard du vil ha servostyringa manuelt..
The power steering is activated by a pull-to-ground output from the ECU. Set your Megasquirt (if possible) to turn this output on when the engine is running (>300 RPM).
Larsen skrev:ser ut som at vis du legger denne til jord så vil pumpa til så vil servo styringa starte. Tror den kan reguleres med en spenning mellom 0-5 volt.Det er vel en liten boks som styrer servostyringa utifra speed signal den får inn ? Det er jo tross alt progresiv servo dette her. Mye servohjelp i lav fart og lite på høy fart. Kjipt med FULL servostyring i 120 km/t f.eks....
The power steering is activated by a pull-to-ground output from the ECU. Set your Megasquirt (if possible) to turn this output on when the engine is running (>300 RPM).
sleeper skrev:Høres ut som en plan detLarsen skrev:ser ut som at vis du legger denne til jord så vil pumpa til så vil servo styringa starte. Tror den kan reguleres med en spenning mellom 0-5 volt.hva med og bare bruke også koble inn et potensimeter? da kan du justere hvor hard du vil ha servostyringa manuelt..
The power steering is activated by a pull-to-ground output from the ECU. Set your Megasquirt (if possible) to turn this output on when the engine is running (>300 RPM).