Side 2 av 2

Legg innLagt inn:05 mar 2006 11:46
av TOYPARTS
Amund skrev:
tojo skrev::D Et stykke bra jobb det der! MR2`en blir vel klar til Landstreff Nord?(ACR 9-11Juni)
Har eksamen 12 juni, så det utgår uansett. desverre..... :(
'jepp og fint at det går fly, kan du si på en måte. opp dit skal du og bilen uansett. vi må jo ha en mr2 som kan konkurere med en annen mr2 :wink:

Legg innLagt inn:05 mar 2006 12:04
av ST205RR
TOYPARTS skrev: opp dit skal du og bilen uansett. vi må jo ha en mr2 som kan konkurere med en annen mr2 :wink:


:mrgreen:

Legg innLagt inn:06 mar 2006 01:32
av kennethx
TOYPARTS skrev:
Amund skrev:
tojo skrev::D Et stykke bra jobb det der! MR2`en blir vel klar til Landstreff Nord?(ACR 9-11Juni)
Har eksamen 12 juni, så det utgår uansett. desverre..... :(
'jepp og fint at det går fly, kan du si på en måte. opp dit skal du og bilen uansett. vi må jo ha en mr2 som kan konkurere med en annen mr2 :wink:
der har vi rette instillingen :wink:

Legg innLagt inn:07 mar 2006 14:46
av Amund
.....

Legg innLagt inn:07 mar 2006 15:25
av andre 1
Mesunelig ,nei nei !!! Ser utrolig bra ut Amund , kunne virkelig ønske at jeg hadde de mekkekunskapene du har .

Legg innLagt inn:07 mar 2006 16:56
av toyota_mr2
hei syns det så ganske bra ut :lol:

Legg innLagt inn:20 mar 2006 00:17
av celica_st185
Noen som har peil på hvordan man finner ut optimal lengde\dimensjon på et turbogrenrør?

Legg innLagt inn:20 mar 2006 13:34
av Morten
celica_st185 skrev:Noen som har peil på hvordan man finner ut optimal lengde\dimensjon på et turbogrenrør?
Prøving og feiling såklart! :wink: :mrgreen:

Hehe, men kommer jo og an på definisjonen på optimalt og da. Optimalt for tidlig trykk og optimalt for max effekt vil jo være vidt forskjellig..