Denne må vel fungere på en 3S-GTE? 

Vedlegg
MR2 MK1b - Legenden
Larsen skrev:Det er vel for å få alle rørene like lange?mulig det, men det er ikke verd det hvis det betyr og ha så mye bend på den!
Pent ihvertfall
sleeper skrev:hm... alt for mye bøyer som ikke er nødvendig for og få det til og stemme.Det betyr jo fint lite når man snakker turbobil da, snakker man sugemotor så er det greit, men dette er ikke sugemotor.![]()
jeg ville ikke laget den sånn..
TOYPARTS skrev:sleeper skrev:hm... alt for mye bøyer som ikke er nødvendig for og få det til og stemme.Det betyr jo fint lite når man snakker turbobil da, snakker man sugemotor så er det greit, men dette er ikke sugemotor.![]()
sleeper skrev:Det med lengden er greit, men om du skal ha en manifold som ser ut som du vil har du fått deg et problem, det er det jo ingen som selgerTOYPARTS skrev:sleeper skrev:hm... alt for mye bøyer som ikke er nødvendig for og få det til og stemme.Det betyr jo fint lite når man snakker turbobil da, snakker man sugemotor så er det greit, men dette er ikke sugemotor.![]()
min mening er at hvis dette var på en sugemotor så hadde det vert viktig med like lengder på røra, men så lenge det er på en turbomotor så bør røra være så korte og rett som mulig...(til en vis grad da.. mener ikke at de skal være 5cm hver!)
derfor syntes jeg ikke den konstruksjonen er no bra for en turbomotor..