TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som skal pÃ¥ Autofil Tuning-finalen pÃ¥ lørdagen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#167713  av kaimagne

Skal sove i Sandvika i natt, så jeg blir nok med på kolonne fra Asker stadion! For de av dere som møter opp der, så er det sagt oppmøte kl 0800, men det lønner seg nok å være litt tidlig ute!

Sitat fra artikkelen på gatebil.no:
Autofil arrangerer førstkommende lørdag (22. april) publikumsfinalen i sin programserie "Autofil Tuning" på Gardermoen Raceway, hvor de har satt seg som mål å kåre Norges "feteste" Gatebil.

I denne anledning velger vi å arrangere en egen kolonne til Autofils treff, med Glenn Rodney bak rattet på Gatebil Taxi'n i spissen!
Vi ønsker mer enn gjerne litt selskap på turen, og alle som deltar i kolonnen får en gratis Gatebil t-skjorte!

Ønsker du å være med i kolonnen vår?
Møt opp lørdag morgen klokken 08:00 på Føyka Idrettsplass i Asker, og det er heller ingen dum ting å være tidligere ute. Treffet starter ca. 09:00 på Gardermoen Raceway.

For de som vil hoppe på nærmerer Oslo, regner vi med å være ved Shell på Skedsmokorset klokken 08:45, men vær beredt på forsinkelser. Kolonnen stanser nok ikke før Gardermoen, så hold øynene åpne for Taxi'n!

Til opplysning: Inngang til Autofils treff koster ca. 100 kroner og dette betales av hver enkelt, uavhengig av Gatebils kolonne.
Vedlegg
asker.jpg
asker.jpg (163.98 kiB) Vist 1025 ganger

#167785  av GT4 CS

Jeg kommer og, men vurderer parkere på jessheim og gå resten, kjører nemlig fortsatt fiestan :evil:
Trur jeg vil få prisen for de smaleste og høyeste dekka om ikke annet, 135/80-13 er rå profil

#167831  av TomG

Bruttern jobber på drammens brua (betong vedlikehold) han ringte meg i går og sa at joda, Markus og bilen kom forbi dem for litt sia!!!

T

#167840  av TOYPARTS

Stikker over å ser på uten bil. :cry: :cry:

#167853  av Magne_F

Ser vist ut som jeg tar meg en tur jeg også. Om jeg blir i kortesjen eller ikke kommer ann på hvor tidlig jeg kommer meg opp.

#167857  av sleeper

TOYPARTS skrev:Stikker over å ser på uten bil. :cry: :cry:
hvorfor ikke med bil?

#167884  av w-master

Et lite spørsmål. Har aldri vært på den plassen jeg skal i morgen. Åssn finner jeg fram. Jeg vet jeg kan søke på gulesider, men hva skal jeg søke på? Noen som vet hvor man kan parkere der?

#168039  av TomG

Hva skjedde___?

13,2 er jo i allefall ikke noe å skryte av.....

T

#168041  av tojo

Magnor Medland 11.10?hmm var det den beste tiden?

#168046  av sleeper

syntes det er greit nok at tidene ikke ble så bra! (de fikk bare 1 forsøk og det tar litt testing for og sette bra tider!)

men slutthastighetene burde ha vært bedre! de blir ca det samme uanset om du gjør en bra eller dårlig start!

#168725  av Magne_F

Heisann. Jeg bare lurte på hvem herfra som var på Gardermoen. Fikk gleden av å hilse på Jan-eirk og Kaimagne, samt to til som jeg ikke fikk med meg hvem var. Måtte desverre dra etter slalomen, men det var uansett hyggelig å endelig få møtt noen fra forumet.

#168729  av grimfer

Heisann! Jeg var der. De fleste som var der så meg, men det vet de ikke. Hehe. 8)

#168731  av Magne_F

hehe. Jeg leste i en annen post at du var der det skjedde. Så deg nok ja, men kunne ikke se noen toyota logo på drakten.. :-)