TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som skal pÃ¥ Autofil Tuning-finalen pÃ¥ lørdagen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #166981  av w-master

Som topic sier så lurer jeg på om noen skal til gardemoen på lørdagen å se på Autofil Tuning-finalen?

Noen som vet hva det koster å se på?
 #166984  av sindrejl

w-master skrev:Som topic sier så lurer jeg på om noen skal til gardemoen på lørdagen å se på Autofil Tuning-finalen?

Noen som vet hva det koster å se på?
skulle gjerne dratt dit iaff :) men blir nok ikke

#166991  av w-master

Weee...fikset meg fri og funnet noen å kjøre sammen med :D
Dette skal bli morro :twisted:

Hvis noen lurer på hva det koster. 60kr for barn å 120kr for voksen pluss gebyrene som ticketmaster eller hva dem heter skal ha.

Noen som vet programmet for dagen der? Når begynner det å når er det slutt osv...?

#167009  av sleeper

hadde autofil giddi og lagt ut et program på hva som skjer så kansje jeg hadde dradd bort og sett!
men gidder ikke kjøre så langt hvis det ikke skjer noe annet en at 8 biler skal kjøre frem og tilbake der hele dagen!

hvorfor kan de ikke bare lage et program på hva som skjer!?!?!?!? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#167011  av aneriks

hadde vært greit ja om noen viste noe mere så kansje jeg kommer

#167018  av BrennaRacing

Mulig jeg tar meg en tur å :D

#167043  av w-master

sleeper skrev:hadde autofil giddi og lagt ut et program på hva som skjer så kansje jeg hadde dradd bort og sett!
men gidder ikke kjøre så langt hvis det ikke skjer noe annet en at 8 biler skal kjøre frem og tilbake der hele dagen!

hvorfor kan de ikke bare lage et program på hva som skjer!?!?!?!? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jah, det sliter jeg og litt med å finne. Et program over hva som skjer har vært kjekt. Samt når de starter osv... Neste som jeg må ringe de i morra...

#167053  av sleeper

syntes det rett og slett er UTRULIG dårlig og ikke skrive noe om hva som skjer! (spess når de tar 120kr +omkostinger ved bilett salg!)

skjønner godt de som ikke gidder og kjøre i MANGE timer for og dra på et treff når de som arransjerer det ikke klarer og lage et program engang!?

#167073  av celicat23

sleeper skrev:syntes det rett og slett er UTRULIG dårlig og ikke skrive noe om hva som skjer! (spess når de tar 120kr +omkostinger ved bilett salg!)

skjønner godt de som ikke gidder og kjøre i MANGE timer for og dra på et treff når de som arransjerer det ikke klarer og lage et program engang!?
Er det ikke bare bilene fra "tuning finalene" som skal møtes, og filmes mens de går igjennom 3 tester (drag race, slalåmkjøring, og parkering), og så "...blant annet en stor bilutstilling der alle fremmøtte skal kunne ta med seg og vise fram bilen sin.". Ergo: Du betaler for at de skal bruke din bil til å "lage show" og tjene penger på deg.

#167430  av w-master

Har kanskje funnet et klokkeslett nå da.

På billettservice står det at det starter Lørdag 22.04.06 kl.09:00

#167655  av Neemi

Jeg og Rage kommer for å se på :)

#167663  av kaimagne

Jeg kommer jeg også! Men - klokka 0900?? WTF!
Kan noen verifisere at det faktisk starter SÃ… tidlig?

#167675  av CS

Jeg også kommer!

#167679  av Larsen

Det står så på gatebil også. De kjører kolone fra Asker.
Uff må jobbe på lørdag jeg da :(

Edit:
At de begynner kl 9:00
Sist redigert av Larsen den 20 apr 2006 22:32, redigert 1 gang totalt.

#167680  av elino

Jeg kunne tenkt meg en tur, men jeg jobber :(
Meldt fint vær også. Gatebil skal ha kolonne sørfra og de satset på å være på Gardemoen kl 09, så det stemmer nok at det begynner i de tider. Jeg er enig i at det har hvert altfor dårlig info....vil nok tro at celicat23 har rett siden ingen annen info er gitt.