w-master skrev:Snakka med fattern nå, og den gassen som heter R12 som ble brukt før, får man bare tak i ved spessiele tilfeller må søke for å importere den til norge. (veldig veldig ulovlig) men han skulle undersøke litt seinere, og for å bytte til den gassen som heter 134a er det en del som må gjøres.Andy_Celica skrev:Heeey. Du kan ikke høre for meg ogsåHelmer skrev:Noen som vet hvor jeg kan få fylt på gass på min CS?Fattern driver å designer kjøleskap osv. og de har den pafyllingsstasjonen og gass til kjøleskap på jobben. men tror de skal ha litt for det da. men jeg kan høre med han hvis du er intresert.
Har vært innom tre toyota forhandlere. men ingen kan hjelpe meg! Fikk høre at det ble brukt en annen type gass fram til 96-97, som da ble ulovlig å bruke. Og den nye gassen fungerte visst ikke på det gamle systemet! Kunne høre med noen som reparerte kjøleskap sa de! Men når jeg kjører toyota å drar til en toyota forhandler, regner jeg jo med at de kan hjelpe meg mer enn en kjøleskapsreperatør!!![]()
![]()
![]()
Må da være mulig å få ordna dette selvom bilen er gammel?!?"Sniffa" den gassen i mitt anlegg med et lite uhell et par månder tilbake
Hele kjøleststemes må renses med en spessile rensevesek, du må bytte til en annen olje i kompressoren og diverse småting som må gjøres.
Men som sakt, han skulle undersøke nærmere, så et endelig svar får dere om et par dager.
- 1993 Nissan Skyline R33 Gts J-Spec
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6