TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2006 Vålerbanen.

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter

#172580  av Henrik

Det er kult at man faktisk kan dra god bilen ut på banen uten at folk
synes det går for sakte.

Bryr meg egentlig mindre om hva folk mener, det som teller er vel at man har det gøy selv...

#172585  av sindrejl

Carina_E skrev:det høres bra ut.... :D kan du ikke gi oss den plassen som 200 folket hadde tenkt seg da..... 8) hehehehe

men er det mange som har tenkt seg dit og på rudskogen... er treff jeg så asolutt vil anbefale som sagt tidligere.....
om våler treffet er bra drar jeg nok på rudskogen også jeg :)

#172642  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
Carina_E skrev:det høres bra ut.... :D kan du ikke gi oss den plassen som 200 folket hadde tenkt seg da..... 8) hehehehe

men er det mange som har tenkt seg dit og på rudskogen... er treff jeg så asolutt vil anbefale som sagt tidligere.....
Da blir det ihvertfall 2 gt4 på rudskogen da! (hvis du ikke har bytta til 1,3 liter da) :D

#172649  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:

Da blir det ihvertfall 2 gt4 på rudskogen da! (hvis du ikke har bytta til 1,3 liter da) :D
kremt.. den "late" 1.3litern er nok i hus til våler også ;) og acr

#172653  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev: om våler treffet er bra drar jeg nok på rudskogen også jeg :)
Den er nok ikke så lat når Apexi Power Fc styrer trykket på de "doble pcviftene" :D

#172664  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev: Da blir det ihvertfall 2 gt4 på rudskogen da! (hvis du ikke har bytta til 1,3 liter da) :D
Den er nok ikke så lat når Apexi Power Fc styrer trykket på de "doble pcviftene" :D
samt nye kjøleenheter til de viftene :P

#172779  av dca

Carina_E skrev:
dca skrev:er disse treffa bra? noen bilder fra tidligere treff?
kan sikkert få med meg noen på no slikt! :)
syns også disse treffa er bedre enn gatebil, mange grunner til det, uten å gå nærmere inn på det nå... men er absolutt og anbefale å komme seg med da :) fant et bilde fra treffet i fjord på rudskogen....
ikke jeg som tok bilde men syns det var bra bilde og sier litt om oppmøte..
ja jeg kommer ihvertfall...så skikkelig fett ut! :D
når er det?

#172851  av ure

noen fra bergen som skal bort, kjøre flere sammen?

#172896  av Erlend

Japsetreffet pleier alltid å være knallbra! Masse likesinnede, et lass med rå biler som både utstilles og kjører... Skulle gjerne dratt på Våler, men blir i Stavanger frem til midten av juni for å få unna noen mc-timer, så det blir nok heller til at jeg drar på Rudskogen.

#173756  av henningl

Rudskogen blir nok show :D men Våler er en mye bedre bane så jeg håper mange kommer der og :D

#173769  av Speeder

henningl skrev:Rudskogen blir nok show :D men Våler er en mye bedre bane så jeg håper mange kommer der og :D
Det var vel der det hele startet for endel år tilbake også? Bra oppmøte da også husker jeg.
Skal prøve å komme meg på disse treffene, med en bil som fungerer rundt banen. Samt holde meg unna sandfella :wink:

#173889  av henningl

Ja dere finner film fra første japsetreffet i 2002 på http://www.japsetreff.no :)
Ganske underholdende og show film, selv om det var før driftingens tid :D

#175373  av henningl

Begynner å nærme seg nå.. Begynner bilene å bli klare? :D

Har dere vurdert å ha noe sosialt på en campingplass kvelden før kanskje? Vi åpner portene klokken 8 om morgenen, så overnatting er slettes ikke dumt å vurdere, og hvorfor ikke benytte sjangsen til å treffes dere i klubben?

Såvidt jeg husker hadde toyota-klubben et rimelig lystig lag på Støa camping før japsetreffet i 2002 :)

#175870  av sw20

jeg kommer sålangt e får satt på alt på bilen min...

nye felgane kommer forhåpentlig vis i mårra så trenger eg erit nytt demperrør... :x hadde meg en liten smel men det gikk bra ellers...

gleder meg til dette... kommer sammen med en kompis med
integra type r og en civic cupe vtec...

kor skal folket bo og sann