TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2006 VÃ¥lerbanen.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #172308  av Henrik

Er det mange som vurdere å dra??

Det er jo enda en stund til. men jeg bare lurer
hvem som er hypp jeg :lol:

#172322  av Carina_E

jepp..... meg er med.. helt klart... :D

#172325  av dca

er disse treffa bra? noen bilder fra tidligere treff?
kan sikkert få med meg noen på no slikt! :)

#172330  av VeilSide

Wææ .... får jo ikke tid til alt :(

Skal til Valle den helga og være med å ha teknisk under StreetLegal der dagen i forveien. Vet ikke om jeg orker reise på japsetreff for en dag for så å være på jobb 0600 dagen etter på andre kanten av landet :/

Men for all del, finner jeg ut at jeg har tid og penger så kommer jeg :D

#172342  av Andy_Celica

jeg kommer hvis bilen går.

#172367  av sindrejl

jeg og madammen skal dit.. skal også stå som flaggvakt :)

#172368  av sindrejl

VeilSide skrev:Wææ .... får jo ikke tid til alt :(

Skal til Valle den helga og være med å ha teknisk under StreetLegal der dagen i forveien. Vet ikke om jeg orker reise på japsetreff for en dag for så å være på jobb 0600 dagen etter på andre kanten av landet :/

Men for all del, finner jeg ut at jeg har tid og penger så kommer jeg :D
hehe sliter litt jeg også :D Skal til fra trondheim til ålesund fredag-søndag, så til våler på mandag, så til trondheim igjen på kvelden.. lukter mye bensinbruk..

#172380  av CelicaTurbo

dca skrev:er disse treffa bra? noen bilder fra tidligere treff?
har vært meget bra tidligere år, fokuset er mest på førere men det har alltid vært mye publikum og masser av utstilte biler, etter min mening et mer aktuellt og givende treff enn gatebil, men så er jeg av den mening at gatebil har for mye fokus på alt som potensiellt kan få penger ut av lommen til folk, samt pupper, halvnakne damer, plagsomme selgere og reklameartikler ;)

#172399  av Carina_E

syns også disse treffa er bedre enn gatebil, mange grunner til det, uten å gå nærmere inn på det nå... men er absolutt og anbefale å komme seg med da :) fant et bilde fra treffet i fjord på rudskogen....
ikke jeg som tok bilde men syns det var bra bilde og sier litt om oppmøte..
Vedlegg
IMG_9233_1024[1].jpg
IMG_9233_1024[1].jpg (106.07 kiB) Vist 1168 ganger

#172402  av hybris

Disse treffene er SINNSYKT bra, det var supert i fjor og bør jo absolutt være hovedtreffet(treffene! det er både på våler og rudskogen i år!) for oss med japsebiler!

http://www.japsetreff.no/ - litt mer info. Det blir nok laget en invitasjonspost på diverse forum ganske snart også.

Her er noen bilder fra i fjor som burde gi mersmak:
http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... japsetreff

Dessuten er jeg med i treffkomiteen og ansvarlig for parkering/utstilling, så jeg skal sørge for at Toyota får en fin plassering! ;)

#172448  av Carina_E

det høres bra ut.... :D kan du ikke gi oss den plassen som 200 folket hadde tenkt seg da..... 8) hehehehe

men er det mange som har tenkt seg dit og på rudskogen... er treff jeg så asolutt vil anbefale som sagt tidligere.....

#172496  av jsun

Jeg fikk med meg Rudskogen i fjor, meget bra treff synes nå jeg... se...
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=9952

Så dit kommer jeg i alle fall i år, kanskje Våler også siden jeg har måtte backe ut på de andre treffene i år/fjor :wink:

(klikk deg fremover på denne linken mot side 4-7 .... masse bilder)
Vedlegg
IMG_9233_1024[1].jpg
IMG_9233_1024[1].jpg (106.23 kiB) Vist 1125 ganger

#172515  av Henrik

Dette høres jo sinnsukt lovende ut.
Har ikke vært på japsetreff før, men har tenkt meg en tur i år til våler, å da blir det sikkert rudskogen i august også...

Kanskje det tilogmed går ann å få kjørt en original bil på banen uten å bli buet ut av folk som ikke tåler å se biler med mindre enn 650gamp...

#172539  av Fred

Var på rudskogen ifjord, prøve å få med seg våler også iår. Ordne no samkjøring oppover etterhvert vel? Rudskogen treffet var hvertfall bra ifjord, bedre plass og mer "oppnåelige" biler enn på gatebil.

#172547  av CelicaTurbo

Henrik skrev:Dette høres jo sinnsukt lovende ut.
Har ikke vært på japsetreff før, men har tenkt meg en tur i år til våler, å da blir det sikkert rudskogen i august også...

Kanskje det tilogmed går ann å få kjørt en original bil på banen uten å bli buet ut av folk som ikke tåler å se biler med mindre enn 650gamp...
Det er fremdeles bra med grombiler på banen, men i år som i fjor vil det nok bli lagt opp til egne drifteheat for de som ligger bredt, og egne heat for de som vil kjøre effektivt. Det gjør det mye tryggere å kjøre på banen uten at du får noen torpedert inn i siden på bilen din. Det er en god variasjon med biler på banen og mange er standard, terskelen for å gjøre en mer vanlig bil er altså mye lavere :)