Side 2 av 2
Legg innLagt inn:12 mai 2006 22:47
av sleeper
prøv og koble vekk t-vis og se om det hjelper..
Legg innLagt inn:13 mai 2006 17:46
av GT4 CS
Hvordan kobbler jeg vekk dette da? Er ikke dette spjeld som sitter mellom insuget og toppen?
Legg innLagt inn:13 mai 2006 18:29
av SMT
vist du blokerer den ene luft slagne(vakum)slangen som sitter på WG..
altså ikke den som sitter mellom WG og turbin huset. men den andre som sitter på WG. og bokkerer WG'en etter at du har koblet vekk slangen, så skal t-vis stå åpen..
vertfall sånn jeg har forstått det...
Legg innLagt inn:13 mai 2006 18:43
av GT4 CS
Det har jeg jo gjort, heter t-vsv den biten.
Og t-vis er variabelt innsugs system, og hvordan jeg kobbler vekk det uten og fjerne den biten i innsuget vet jeg ikke
Legg innLagt inn:13 mai 2006 19:05
av SMT
sorry. jeg som leste leste galt. skal kike i bgb..
Legg innLagt inn:13 mai 2006 22:55
av sleeper
er bare og røske av den vakumslangen som går til en liten klokke som sitter midt på den plata mellom innsug og toppen! da vil t-vis stå åpen hele tia..
Legg innLagt inn:14 mai 2006 20:10
av GT4 CS
Er det normalt at jeg kan bevege armen til wg spjeld i samme rettning som den gule pilen. wg spjeld følger helt med på bevegelsene. kan beveges et par mm
Legg innLagt inn:15 mai 2006 13:10
av GT4 CS
Da har jeg fått bekreftet at en annen med lik turbo kan bevege den akselen også.
Og da var jeg helt skrapa for ideer til hva som kan være årsaken til mine problemer. SElv om jeg justerer på bc så forandrer jo egentlig ikke trykket seg noe og snakke om. Skjønn det den som kan!
Legg innLagt inn:15 mai 2006 17:00
av sleeper
testet og kjøre uten da? (slangen!)
Legg innLagt inn:15 mai 2006 18:28
av TheStig
jeg ville startet med å gjøre den original, altså fjerne dump og BC
Legg innLagt inn:16 mai 2006 02:58
av GT4 CS
TheStig skrev:jeg ville startet med å gjøre den original, altså fjerne dump og BC
Gjorde det igår, kobblet på t-vsv, fjernet bc og dump. Tok og og renset afm innnvendig pga det var masse oljedritt der etter k&n filteret slik at spjeldet gikk tregt og hang seg opp. Hva som har vært årsaken til problemene av dette vet jeg ikke, men bilen virker bra nå, lader 0,9 i 1st og 2nd gir, og 1,2 i 3-5 gir. Satt tilbake dump nå i pausa for og se om den kunne være synderen. Finner jeg ut på vei hjem.
Var iallefall digg og kjøre problemfri bil en tur før jobb igår
