TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ettermontering av turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#19602  av chris

Christian skrev:
chris skrev: 8k hadde ikke holdt for meg nei. jeg kjørte 50000 første året jeg hadde bilen jeg. I år tror jeg at jeg skal berge med 30000 :D
:shock: 50000 :shock: du tuller nå, ikke sant?
Har kjørt min 45000 på 3,5 år jeg :o
Haha, nei. I shit you not :D Kjørte jo HELE tiden da. Og kombinert med at jeg bodde i Østerdalen, på et avsidesliggende sted langs Rv3 som heter Alvdal.. så.. Dro jo til Trondheim bare for å dra på kino og sånn da.. (20 mil hver vei), og var stadige turer til Oslo (30 mil hver vei) og hjem til foreldra mine (15 mil hver vei), og svensketurer og styr. Er ingenting å finne på i alvdal skjønner du, bil er redningen :D

-EDIT-
Må nevnes at nå som jeg bor i Trondheimsområdet, så kjøres det mye mye mindre enn før. Er så mye kortere avstander her oppe, når man skal noe :P
Sist redigert av chris den 06 okt 2003 19:50, redigert 1 gang totalt.

#19603  av chris

MRQ skrev:dere har vel bonus og greier .. ;)
jeg sitter på mitt første år
Jeg betaler ca 10 høvdinger for 30.000 km, har 60% bonus og førerkort i over 7 år :) Om jeg velger 20.000 km, går jeg ned til 8 lapper i året i forsikring. Hos gjensidige ;) Men som tidligere nevnt, de skulle ha 16000 kroner for akkurat samme betingelser for en MRII... :roll:

#19613  av MRQuoc

da ser jeg frem 4 år til med førerkortet ;) .. med mindre det ikke snart blir en bitteliten opphold :roll:

#19623  av chris

MRQ skrev:da ser jeg frem 4 år til med førerkortet ;)
Bare barnerumpa vøtt :mrgreen: :mrgreen:

#19660  av MRQuoc

chris skrev:
enda engang /slaps Chris !!!

:mrgreen:

#19668  av chris

MRQ skrev:
chris skrev:
enda engang /slaps Chris !!!

:mrgreen:
såå såå.. Bilde Du kommer nok etter du også, skal du se :mrgreen: