TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny bil...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#181764  av 2fastgt4

og så må du betale for å få norske skilter også.
rundt 50.000 kroner og så må du jobbe noe helt jævli med den for å få den 100%. og så vil du trimme den og plutselig har bilens totale kostnad blitt 200.000 ++kroner :D

og det er twin entry turbo på disse bilene,det betyr at eksos innsuget er delt i to inni.så den har på en måte to innsug for eksos.

men får å være erlig så er jeg ikke sikker på om alle har dette.

håper du finner en bil du blir fornøyd med :D

#181831  av KonG_PeR

2fastgt4 skrev:og så må du betale for å få norske skilter også.
rundt 50.000 kroner og så må du jobbe noe helt jævli med den for å få den 100%. og så vil du trimme den og plutselig har bilens totale kostnad blitt 200.000 ++kroner :D

og det er twin entry turbo på disse bilene,det betyr at eksos innsuget er delt i to inni.så den har på en måte to innsug for eksos.

men får å være erlig så er jeg ikke sikker på om alle har dette.

håper du finner en bil du blir fornøyd med :D
hehe, tenker jeg fortsetter å lete jeg.... :cry:

#181900  av jsun

hehe, tenker jeg fortsetter å lete jeg.... :cry:[/quote]

Det står en pen Celica MK5 GTi til salgs på Vinterbro utenfor Yamaha Motor. Den er priset til 69 000,- Kan sikkert prutes på.
Bilen er rød med takluke og org. lett. felger. Kan poste bilde og tlf. nr. i morgen om den står der da. Sikkert en som jobber hos Yamaha.

#181901  av ErikG

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=2&tot=61
Må du bare holde deg unna!! Veit hvem som har prøvd å pusse på den, så det er yalla. Bilen har stått i over 1. år ute etter at den har blitt rundpult av diverse slipeverktøy. Lurt valg å se på noe annet!!
 #182100  av jsun

Dette er bilen jeg nevnte, ser helt grei ut.
Vedlegg
MK53.jpg
MK53.jpg (47.06 kiB) Vist 118 ganger
MK52.jpg
MK52.jpg (32.86 kiB) Vist 119 ganger
MK51.jpg
MK51.jpg (43.92 kiB) Vist 118 ganger

#182385  av Speeder

Sålenge den er godt holdt, så er ikke kilometerstanden i seg selv noe problem. Viktigere att slitedeler er skiftet oppigjennom årene, og slike ting.

#182389  av KonG_PeR

Speeder skrev:Sålenge den er godt holdt, så er ikke kilometerstanden i seg selv noe problem. Viktigere att slitedeler er skiftet oppigjennom årene, og slike ting.
så hvilke deler er viktig å se på når jeg skal se på bilen? noen tips?

#182427  av 2fastgt4

du bør vel finne ut hvorfor den er første gangs registrert i 1998.

det kan være både positivt og negativt.

tviler på at den har stått i butikken eller på lagring i 8 år lissom.