Side 2 av 2
Legg innLagt inn:13 jun 2006 18:31
av Larsen
Legg innLagt inn:13 jun 2006 21:03
av Speeder
Hmm, se der ja. Den tabellen hadde jeg glemt. Takk.
Hvis materialstivheten på den orginale kan sammenlignes med ettermarkeds, tilsier jo dette att SusTec sin er rundt 40% stivere...
Da er vel ikke valget noe å tenke på eller...?
Legg innLagt inn:13 jun 2006 23:17
av Larsen
Det hørtes lite ut for min del, men det avhenger jo av bilen også. De jeg har sett på er ca. 100% stivere og vet det er en på forumet som har ca 150% på lexus is200.
Legg innLagt inn:14 jun 2006 08:17
av Speeder
Sorry, mente att SusTec er ca 40% stivere enn Whiteline, da det er 2mm forskjell på de to kit'ne.
-SusTec kontra whitel-
-24\22 kontra 22\20-
Orginalstagene er vel noe rundt 20mm forran og 16mm bak
Legg innLagt inn:14 jun 2006 10:08
av Larsen
Speeder skrev:Sorry, mente att SusTec er ca 40% stivere enn Whiteline, da det er 2mm forskjell på de to kit'ne.
-SusTec kontra whitel-
-24\22 kontra 22\20-
Orginalstagene er vel noe rundt 20mm forran og 16mm bak
ok
Legg innLagt inn:14 jun 2006 16:10
av Biggen
Hva er forskjellen på Whiteline foringene i fra whiteline.com.au kontra de på Fensport.co.uk?
Og hvorfor har ikke Fensport alle foringene til ST182?