Side 2 av 2

Legg innLagt inn:24 jun 2006 13:07
av STIRLING
Jeg har selv kjørt en Mr2 med 4a-ge som det gjort dette og den gjorde glatt 10,000 rpm men han som eide denna fikk problemer med at eksosmanifolden sprakk etter lit kort tid, han kjørte med banan manifold etter dette og det holdt lenge, helt til bilen traff fjellvegen.

Det er vist en ledning som varsler ecu når turtallet treffer et vist punkt når innmaten i fordelern flytter seg til et vist punkt man fjerner.

Legg innLagt inn:24 jun 2006 13:59
av TheStig
banebilen vår sperrer på rett over 7000 men jeg girer alltid på 6500-6900 .. ikke vits å dra det noe lengre

Turtall sperre GTI

Legg innLagt inn:27 jun 2006 19:28
av STIRLING
Sorry folkens Glemte at Gti er 3S,,, Det gjør ikke så mye.
Men 4A motoren i GT gjør det...