TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn landstreff sør?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#188852  av CelicaTurbo

hold av 9-10 september, Dagali ;) Det blir to meget artige dager, Christian kommer tilbake med mer snarlig :D

#188856  av aneriks

CelicaTurbo skrev:hold av 9-10 september, Dagali ;) Det blir to meget artige dager, Christian kommer tilbake med mer snarlig :D
knall gleder meg var knall gøy i fjor :D

#188857  av daniel

hadde vert fint om det hadde blitt et treff på dagali..

#188861  av CelicaTurbo

daniel skrev:hadde vert fint om det hadde blitt et treff på dagali..
Det blir på Dagali ja ;)

#188865  av tojo

CelicaTurbo skrev:hold av 9-10 september, Dagali ;) Det blir to meget artige dager, Christian kommer tilbake med mer snarlig :D

:shock: 9-10 september? Da er det jo Gatebil Festival – Rudskogen(08-10. sept)

#188867  av VeilSide

Det begynner å bli trangt med tid å få lakka bilen min med så mye som skjer :lol:

Kommer (om passer med tid, kjørbar bil osv osv :P )

#188869  av VeilSide

tojo skrev:

:shock: 9-10 september? Da er det jo Gatebil Festival – Rudskogen(08-10. sept)
Hmm ... da blir det sikkert Rudskogen fredag til lørdag på meg så kjører jeg til Dagali og er der fra lørdag til søndag. Håper ikke for mye skal skje på lørdagen da :)

#188884  av CelicaTurbo

Om det er Gatebil får det så være, det skjer noe hver helg hele sesongen så det er vanskelig å ikke krashe med noe, og personlig har jeg fått nok av gatebil med telefonselgere, lettkledde bladpushere og endeløse mat- og tissekøer :lol:

#188956  av lexusmann

VeilSide skrev:Det begynner å bli trangt med tid å få lakka bilen min med så mye som skjer :lol:

Hadde vært kult å fått med oppover en Rogalands gjeng, hvis dere gidder å drasse på meg, da... :oops:

#188958  av VeilSide

lexusmann skrev:
VeilSide skrev:Det begynner å bli trangt med tid å få lakka bilen min med så mye som skjer :lol:

Hadde vært kult å fått med oppover en Rogalands gjeng, hvis dere gidder å drasse på meg, da... :oops:
Må først føre med resten av den gjengen som hadde tenkt å reise til Gatebil om jeg får dem på andre tanker ;). Men treff på Dagali frister mye mere enn å reise på Gatebil.

#188963  av lexusmann

Erling, skal du oppover i år også??Hva med Markus?Eller er han opptatt?

#188997  av CelicaTurbo

jeg tenker vi fortsetter diskusjonen om treffet her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=17271

.. nå som treffet er annonsert.. ;)